Open internet

geledu

Bericht door geledu »

Bert Mulder schreef:
Wil ik, natuurlijk tegen vergoeding, ook wel de boekhouding op me nemen
Kan jij daar tussen het posten door nog tijd voor vrijmaken dan ? :roll:
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

geledu schreef:
Bert Mulder schreef:
Wil ik, natuurlijk tegen vergoeding, ook wel de boekhouding op me nemen
Kan jij daar tussen het posten door nog tijd voor vrijmaken dan ? :roll:
Belangrijke dingen moet je gewoon tijd voor maken
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

*Mister onderzoekt hoe hij ook een financieel graantje kan meepikken*
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Mister schreef:*Mister onderzoekt hoe hij ook een financieel graantje kan meepikken*
Afbeelding
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Mister schreef:*Mister onderzoekt hoe hij ook een financieel graantje kan meepikken*
prima. Welk steentje wil je bijdragen?

hebben nog iemand nodig voor loonadministrie, denk ik
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Ik hou me aanbevolen voor de Raad van Toezicht. :mrgreen:
Unionist

Bericht door Unionist »

Helder.

Ik geloof dat er op dat andere forum een opmerking gemaakt werd over het plakken van een visje op de auto. Daarbij wordt vaak direct opgemerkt: Het zit hem niet in uiterlijkheden...
Petrus

Bericht door Petrus »

Unionist schreef:Helder.

Ik geloof dat er op dat andere forum een opmerking gemaakt werd over het plakken van een visje op de auto. Daarbij wordt vaak direct opgemerkt: Het zit hem niet in uiterlijkheden...
Volledig mee eens Unionist...........gelijk dat ook het geval is met kleding etc............
jvdg

Bericht door jvdg »

Refobusinessforum : :shock: :shock: mrgreen:
MariaW

Bericht door MariaW »

Ik heb me ook al tijden verbaasd over het feit dat zeker meer dan 50% van de reformatorische gezindte met internet, open internet heeft.

Bijna 10 jaar geleden hadden wij thuis internet. Het was toen in opkomst. Wij deden als eersten mee aan de proef van de EO met Filternet. Wij kregen van verschillende kanten te horen dat wij verschrikkelijk bezig waren, want wij hadden internet en dat was tenslotte censurabel. Wat schetst mijn verbazing. Zo'n vier jaar geleden had iedereen in mijn klas internet. En wij waren nog de enige met gefilterd internet... De rest had open internet!

Over hypocriet gesproken :roll:
memento

Bericht door memento »

jvdg schreef:Refobusinessforum : :shock: :shock: mrgreen:
Hé hé, ik was de enige hier zonder commercieel motief. Van 2 EUR/maand, na aftrek van de kosten, wordt je echt niet rijk.

Maar ik heb nog geen enkele aanmelding gehad. Zou refoforum niet door de filter heen komen?
geledu

Bericht door geledu »

Herman schreef:Ik hou me aanbevolen voor de Raad van Toezicht. :mrgreen:
Goed idee, daar heb je nu al enige ervaring in. :wink:
jvdg

Bericht door jvdg »

memento schreef:
Hé hé, ik was de enige hier zonder commercieel motief. Van 2 EUR/maand, na aftrek van de kosten, wordt je echt niet rijk.

Maar ik heb nog geen enkele aanmelding gehad. Zou refoforum niet door de filter heen komen?
Great deal! The power in this business is the volume.

Ik gelooof echt in jouw intentie, maar je potentiële klandizie post op dit forum te weinig, en dit heeft niets met censuur (filter) te maken.

Ik adviseer een ander marketingkanaal.
memento

Bericht door memento »

jvdg schreef:
memento schreef:

Ik gelooof echt in jouw intentie, maar je potentiële klandizie post op dit forum te weinig, en dit heeft niets met censuur (filter) te maken.

Haha,

Ik geloof niet echt in het (business) idee van een emailadres om je te onderscheiden van de heidenen, zoals de schrijver van het kranten-artikel stelde. Mijn aanbod was meer parodisch bedoeld, om aan te tonen dat zo'n onderscheidend emailadres praktisch niets hoeft te kosten...

Maar om het aantrekkelijk te maken: Iedereen die een klant aanbrengt (betalend 2 EUR/maand voor zijnnaam@gesloteninternet.nl, dus 24 EUR/jaar) krijgt zelf gratis ook zo'n emailadres.
jvdg

Bericht door jvdg »

memento schreef:
jvdg schreef:
memento schreef:

Haha,

Ik geloof niet echt in het (business) idee van een emailadres om je te onderscheiden van de heidenen, zoals de schrijver van het kranten-artikel stelde. Mijn aanbod was meer parodisch bedoeld, om aan te tonen dat zo'n onderscheidend emailadres praktisch niets hoeft te kosten...
:D Natuurlijk Memento, ik begreep jouw intentie intensief.
Ik heb die intentie zelfs "lief".

Daarom zeg ik: Ga daarmee door!!!!, ondanks (of juistt door) schijnbare parodisme.
Plaats reactie