Katholiek meisje verkrachten mág.........

Plaats reactie
Petrus

Katholiek meisje verkrachten mág.........

Bericht door Petrus »

’Katholiek meisje verkrachten mag’
Door FRANS BOOGAARD

(Uit het AD)

BRUSSEL - ,,Een katholiek meisje verkrachten is niet erg. Met een moslimmeisje hadden we dat niet gedaan.’’

De Westvlaamse plaats Middelkerke.Het Westvlaamse Middelkerke is geschokt door de opstelling van drie broers, die een jaar lang regelmatig een 12-jarig meisje misbruikten.

Moslimmeisjes mogen vóór het huwelijk geen seks hebben, aldus de drie Marokkaanse broers na hun aanhouding. Met katholieke meisjes lag dat anders. Volgens Carl Bergen van het parket in Brugge kwam het misbruik in de Belgische badplaats aan het licht doordat het slachtoffer er met een vriendje over praatte en daarna met haar moeder.

De oudste van de drie Marokkaanse broers van inmiddels 15, 16 en 17 zit in een jeugdgevangenis, de andere twee in een gesloten jeugdinstelling.

tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
memento

Bericht door memento »

En dan heb je mensen die het overdreven vinden als Wilders de (traditioneel) islamitische cultuur een bedreiging voor onze samenleving noemt....
parsifal

Bericht door parsifal »

volgens mij is verkrachting niet zo traditioneel islamitisch. Dit soort uitwassen kun je niet als representatief nemen. (Misschien trouwens andere uitwassen zoals eerwraak wel).
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

parsifal schreef:volgens mij is verkrachting niet zo traditioneel islamitisch. Dit soort uitwassen kun je niet als representatief nemen. (Misschien trouwens andere uitwassen zoals eerwraak wel).

Binnen de orthodox islamistische cultuur is elke dame die geen boerka draagt toch een hoer, waarmee je kunt doen en laten wat je wilt?

Om een parallel te zoeken in de geschiedenis. Toen de Russen eind WOII Duitsland binnenvielen gingen ze ook behoorlijk tekeer. Maar het gaat me te ver om een verkrachting traditioneel russisch te noemen. Dus je hebt een punt, parsifal.
memento

Bericht door memento »

Binnen de orthodox islamistische cultuur is elke dame die geen boerka draagt toch een hoer, waarmee je kunt doen en laten wat je wilt?
Uhm. Een tijdje geleden was er op Radio 1 wat intervieuws met Marokkaanse/Turkse jongeren, gewoon willekeurig van straat geplukt, naar aanleiding van dat de gemeente Amsterdam wat wou doen tegen het uitschelden/aanranden van meisjes op straat door Turken/Marokkanen.

Opvallend was dat dat bijna alle geinterviewde allochtone jongeren aangaven dat ze meisjes zonder burka een hoer vonden. Als ze er zo bij lopen, vragen ze er toch zelf om...

Of je dat traditioneel islamistisch noemt, of iets anders. Het gaat erom dat die gedachte bij veel islamieten hier heerst (iig jeugd), en dat wij daar als Nederlandse samenleving last van hebben.
Petrus

Bericht door Petrus »

memento schreef:
Uhm. Een tijdje geleden was er op Radio 1 wat intervieuws met Marokkaanse/Turkse jongeren, gewoon willekeurig van straat geplukt, naar aanleiding van dat de gemeente Amsterdam wat wou doen tegen het uitschelden/aanranden van meisjes op straat door Turken/Marokkanen.

Opvallend was dat dat bijna alle geinterviewde allochtone jongeren aangaven dat ze meisjes zonder burka een hoer vonden. Als ze er zo bij lopen, vragen ze er toch zelf om...

Of je dat traditioneel islamistisch noemt, of iets anders. Het gaat erom dat die gedachte bij veel islamieten hier heerst (iig jeugd), en dat wij daar als Nederlandse samenleving last van hebben.
M.a.w..............WIJ moeten ons aanpassen aan hún opvattingen over hoe onze meisjes gekleed behoren te gaan...........

AN ME HOELA..............ZIJ passen zich maar aan ONS aan............
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Petrus schreef:
memento schreef:

M.a.w..............WIJ moeten ons aanpassen aan hún opvattingen over hoe onze meisjes gekleed behoren te gaan...........

Wat mij dan opvalt is dat als je naar de landen van herkomst van zulke jongeren gaan, bijna iedere vrouw bijloopt als "hoer" Komen alleen dan extreme gasten naar ons landje toe en blijven de normale mensen daar?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Petrus

Bericht door Petrus »

JolandaOudshoorn schreef:
Petrus schreef:

Wat mij dan opvalt is dat als je naar de landen van herkomst van zulke jongeren gaan, bijna iedere vrouw bijloopt als "hoer" Komen alleen dan extreme gasten naar ons landje toe en blijven de normale mensen daar?
Laten we simpelweg ouderwets de grenzen weer potdicht smijten voor dat soort lui die hier niet thuishoren omdat ze alleen maar om economisch gewin hier zijn.

Zij die hier zijn (en dan heb ik het dus over Moslims hé) vanwege vervolgingen in het land van herkomst......DIE hoor je nooit over ónze normen en waarden zaniken, maar die passen zich zo goed en zo kwaad als dat gaat aan ónze maatschappij aan..............en zó hoo(e)rt het........
parsifal

Bericht door parsifal »

memento schreef:

ja en ook hoererij is in de Islam verboden. Dat die jongeren vrouwen als hoer zien is verwerpelijk laat dat voorop staan, maar het is van een andere orde dan hiervan gebruik van maken.
Plaats reactie