Wow, een coaltitie van SGP en CU, dat is nog eens wat!!jvdg schreef:De SGP staat nu op 41%, en is de grootste partij in de PS, en straks in de EK!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:Zo te zien haalt de SGP de meerderheid! :mrgreen: :mrgreen:
Is nu geduikeld van 100 naar 43%:
7 MAART: Welke partij gaat jouw stem krijgen?
- JolandaOudshoorn
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wow, Jo, zie je het al voor je?JolandaOudshoorn schreef:Wow, een coaltitie van SGP en CU, dat is nog eens wat!!jvdg schreef:De SGP staat nu op 41%, en is de grootste partij in de PS, en straks in de EK!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:Zo te zien haalt de SGP de meerderheid! :mrgreen: :mrgreen:
Is nu geduikeld van 100 naar 43%:
Maar ik voorzie ook een volksopstand.
- Miscanthus
Nou, je komt al een flink eind in de richting met je SED...............Unionist schreef:Leg uit!Petrus schreef:De partij van mijn keuze doet in Gelderland niet mee.........dus zit ik te wikken en wegen of ik ja of nee ga stemmen morgen................... :mrgreen: :mrgreen:
PVV?
ANC?
Hamas?
Sinn Fein?
SED?
oh, ik snap het al...
Vlaams Belang!!
wat is de SED??Petrus schreef:Nou, je komt al een flink eind in de richting met je SED...............Unionist schreef:Leg uit!Petrus schreef:De partij van mijn keuze doet in Gelderland niet mee.........dus zit ik te wikken en wegen of ik ja of nee ga stemmen morgen................... :mrgreen: :mrgreen:
PVV?
ANC?
Hamas?
Sinn Fein?
SED?
oh, ik snap het al...
Vlaams Belang!!

CGB-voorzitter blij met kabinetsdeelname CU
ROTTERDAM - Voorzitter Castermans van de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) ziet in de kabinetsdeelname van de ChristenUnie nieuwe mogelijkheden voor versterking van de sociale samenhang in het land.
Dat zei hij woensdagmorgen in Rotterdam op de openingsconferentie van het Europees Jaar van Gelijke Kansen voor iedereen. Volgens hem is het een belangrijke taak van de regering om onderling respect te kweken bij de burgers. „Ik voelde mij met de aanblik van de nieuwe regering bijna op mijn wenken bediend, door de deelname van de ChristenUnie - die mede toch staat voor gelovigen die in hun maatschappelijk functioneren in negatieve zin worden aangesproken op hun godsdienst.”
Daarnaast was Castermans blij met de benoeming van veel vrouwen en bewindslieden van Marokkaanse en Turkse komaf. „De boodschap had luid en duidelijk kunnen zijn: u doet er toe, blank, donker, man, vrouw, christen, moslim, atheïst.”
Tegelijkertijd dreigt deze boodschap volgens Castermans te worden overstemd „door bijvoorbeeld een relevant debat over de botsing van grondrechten in de gevoelige kwestie van de trouwambtenaar en diens weigering mensen van hetzelfde geslacht te trouwen te verstikken in termen als spruitjeslucht.”
ROTTERDAM - Voorzitter Castermans van de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) ziet in de kabinetsdeelname van de ChristenUnie nieuwe mogelijkheden voor versterking van de sociale samenhang in het land.
Dat zei hij woensdagmorgen in Rotterdam op de openingsconferentie van het Europees Jaar van Gelijke Kansen voor iedereen. Volgens hem is het een belangrijke taak van de regering om onderling respect te kweken bij de burgers. „Ik voelde mij met de aanblik van de nieuwe regering bijna op mijn wenken bediend, door de deelname van de ChristenUnie - die mede toch staat voor gelovigen die in hun maatschappelijk functioneren in negatieve zin worden aangesproken op hun godsdienst.”
Daarnaast was Castermans blij met de benoeming van veel vrouwen en bewindslieden van Marokkaanse en Turkse komaf. „De boodschap had luid en duidelijk kunnen zijn: u doet er toe, blank, donker, man, vrouw, christen, moslim, atheïst.”
Tegelijkertijd dreigt deze boodschap volgens Castermans te worden overstemd „door bijvoorbeeld een relevant debat over de botsing van grondrechten in de gevoelige kwestie van de trouwambtenaar en diens weigering mensen van hetzelfde geslacht te trouwen te verstikken in termen als spruitjeslucht.”
Ik heb gestemd op nummer 10, Margreet Schutte
Ken haar een beetje, wel goede ideeen en goed voor een beetje frisse wind in de CU
:D

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Neej, dat nietjvdg schreef:Ik heb niet het idee dat de CU op dit moment een frisse wind nodig heeft.Marnix schreef:Ik heb gestemd op nummer 10, Margreet SchutteKen haar een beetje, wel goede ideeen en goed voor een beetje frisse wind in de CU
:D
Of is de CU in jouw provincie aan het verstoffen?

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."