Ds. Karels is inderdaad benaderd door genoemde persoon.Eva schreef:We wachten dan maar af. Waarom zou diegene uit Hardinxveld geen ONZIN spreken??? Heeft hij dominee Karels benaderd?Johannes 3:16 schreef:ONZIN!
ik heb net iemand uit Hardinxveld-Giessendam gesproken en die ontkent het aannemen.
Ook een aantal andere personen hebben mij het per mail kenbaar gemaakt.
beroepingswerk, deel 2
-
:roll: Dank je, maar ik ben bang dat ik dat wel deed. Het bericht over dominee Karels bleek toch niet te kloppen. Het spijt me oprecht als ik iemand blij of verdrietig heb gemaakt.Eva schreef:'Jongere' zit erg dicht bij het (Ger.gem)vuur heb ik weleens begrepenMiepie schreef:Kan iemand dit bevestigen?Jongere schreef:Aangenomen:
Ds. Vogelaar naar Zwolle
Ds. W. Karels naar Elspeet. ik ben er absoluut van overtuigd dat hij nu geen onzin post... :mrgreen:
Helaas voor Elspeet. Toch absurd dat zo'n bericht zich verspreidt. Want het was hier ook al meegedeeld.Jongere schreef::roll: Dank je, maar ik ben bang dat ik dat wel deed. Het bericht over dominee Karels bleek toch niet te kloppen. Het spijt me oprecht als ik iemand blij of verdrietig heb gemaakt.Eva schreef:'Jongere' zit erg dicht bij het (Ger.gem)vuur heb ik weleens begrepenMiepie schreef:Kan iemand dit bevestigen?Jongere schreef:Aangenomen:
Ds. Vogelaar naar Zwolle
Ds. W. Karels naar Elspeet. ik ben er absoluut van overtuigd dat hij nu geen onzin post... :mrgreen:
- Bert Mulder
- Contacteer:
Vanuit Canada in elk geval wel. Waarom zou dat in Amerika anders zijn?Unionist schreef:Zouden ze dat in Amerika ook vinden?Erasmiaan schreef:Wat een wonder dat de Heere Zijn getrouwe knechten nog naar Nederland stuurt.dré schreef:het aannemen van het beroep van ds Vogelaar klopt in ieder geval.
Dit werd mij om 7 uur vanuit Zwolle bevestigd!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Omdat hij daar weggaat.Bert Mulder schreef:Vanuit Canada in elk geval wel. Waarom zou dat in Amerika anders zijn?Unionist schreef:Zouden ze dat in Amerika ook vinden?Erasmiaan schreef:Wat een wonder dat de Heere Zijn getrouwe knechten nog naar Nederland stuurt.dré schreef:het aannemen van het beroep van ds Vogelaar klopt in ieder geval.
Dit werd mij om 7 uur vanuit Zwolle bevestigd!
We nemen aan dat ze het daar een ramp vinden.