Welke muziek beluister je nu? [3]
- Miscanthus
- Miscanthus
Daar schaam je je toch zeker niet voor?Miscanthus schreef:Daar zeg ik maar niks over....jvdg schreef:Oké, maar wat van KJM?Miscanthus schreef:KlaasJan Mulder 8)
Toch geen Kajem? :mrgreen:![]()
Nee, improvisaties over het geestelijke lied op het Marcussen-orgel in R'dam.
We hebben het toch niet over het Feike Asma effect?
Mona Lisa schreef:een CD-tje dat één van de huisgenoten op de beurs, de Wegkwijt-gezinsbeurs, gekocht heeft (????? Volgens de krantenberichten is er best het eea van eigenaar veranderd op een ándere manier dan zou behoren te geschieden
ik hoorde net het lied "Als ik komt tot U" . . . volgens mij is er meer in gerommeld dan alleen in de eerste regel
jammer, verder wel een leuk koortje
- Miscanthus
wat bedoel je te zeggen Petrus? toch niet dat ze hebben lopen jatten zeker? ik hou dat niet precies bij allemaal maar ik dacht dat het genoeg gekost had zo'n dagje WegwijsPetrus schreef:Mona Lisa schreef:een CD-tje dat één van de huisgenoten op de beurs, de Wegkwijt-gezinsbeurs, gekocht heeft (????? Volgens de krantenberichten is er best het eea van eigenaar veranderd op een ándere manier dan zou behoren te geschieden
ik hoorde net het lied "Als ik komt tot U" . . . volgens mij is er meer in gerommeld dan alleen in de eerste regel
jammer, verder wel een leuk koortje
Het gaat om een krantenartikel, oa in het RD, dat er nogal flink wat gejat werd op de WW '07.....cd's, schoenen en wat al niet meer..............hoezo "Gij zult niet stelen"?????? :shock:
Overigens, on-topic terugkerend............hier staat de R.O. aan, maar over een uurtje gaat een stapeltje klassieke cd's van start die ik alvast heb uitgezocht: Mozart, Beethoven, DeBussy, Tsjaikovksy, Gryg en nog wat verzamelcd's (en die komen NIET van de WW '07..... :mrgreen: :mrgreen: )
Overigens, on-topic terugkerend............hier staat de R.O. aan, maar over een uurtje gaat een stapeltje klassieke cd's van start die ik alvast heb uitgezocht: Mozart, Beethoven, DeBussy, Tsjaikovksy, Gryg en nog wat verzamelcd's (en die komen NIET van de WW '07..... :mrgreen: :mrgreen: )