Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
Dit lees ik nu pas. Ik zat al te snakken naar mijn Pringles. Nu heb ik die krant maar opgegeten...helma schreef:Hé Unionist!helma schreef:Tuurlijk :!:Unionist schreef:Dus je hebt mijn raad toch opgevolgd...
je krijgt een bus Pringels Salt & Vinegar
Ik heb i.p.v. die chips een Gelderlander van vandaag voor je gekocht, ook oké?
laatste aanwinsten in mijn krantenverzameling:
-De Gelderlander (bijzondere editie i.v.m. introductie tabloid): gekregen van Helma
-Struma (krant uit Bulgarije): meegebracht door een collega
-De Pers (nieuwe gratis krant): uit de trein meegenomen door een andere collega.
-De Stentor/Veluws Dagblad: meegepikt uit restaurant
-De Stentor/Apeldoornse Courant (nieuwe uitgave in tabloid-formaat): verkregen door proefabonnement
-De Gelderlander (bijzondere editie i.v.m. introductie tabloid): gekregen van Helma
-Struma (krant uit Bulgarije): meegebracht door een collega
-De Pers (nieuwe gratis krant): uit de trein meegenomen door een andere collega.
-De Stentor/Veluws Dagblad: meegepikt uit restaurant
-De Stentor/Apeldoornse Courant (nieuwe uitgave in tabloid-formaat): verkregen door proefabonnement
- Miscanthus
Miscanthus, je weet hoe gevoelig de aanschaf van zo'n auto ligt.Miscanthus schreef:Oja, ik heb afgelopen week een mercedes gekocht. Kan er nog niet in rijden, want er wordt deze week LPG ingebouwd....
Ik mag toch zeker aannemen dat het een oude doorgeroeste MB van minimaal 12 jaar oud is, waar je geld op toe hebt gekregen?
- Miscanthus
Sterker nog; hij heeft in januari zijn vijfentwintigste verjaardag gevierd! En hij heeft erg weinig sproeten voor zijn leeftijd.... :mrgreen:jvdg schreef:Miscanthus, je weet hoe gevoelig de aanschaf van zo'n auto ligt.Miscanthus schreef:Oja, ik heb afgelopen week een mercedes gekocht. Kan er nog niet in rijden, want er wordt deze week LPG ingebouwd....
Ik mag toch zeker aannemen dat het een oude doorgeroeste MB van minimaal 12 jaar oud is, waar je geld op toe hebt gekregen?
In dit verband toch nog een zorg: Hoeveel sproeten, en (echt Hollands) wat kostte dat mobiel per sproet?Miscanthus schreef:Sterker nog; hij heeft in januari zijn vijfentwintigste verjaardag gevierd! En hij heeft erg weinig sproeten voor zijn leeftijd.... :mrgreen:jvdg schreef:Miscanthus, je weet hoe gevoelig de aanschaf van zo'n auto ligt.Miscanthus schreef:Oja, ik heb afgelopen week een mercedes gekocht. Kan er nog niet in rijden, want er wordt deze week LPG ingebouwd....
- Miscanthus