Wegwijs 2007

Wegwijs 2007?

Yes ik ga, eindelijk issie er weer!
9
19%
Nah, ik kijk nog wel of ik ga....
8
17%
Neu, niet aan mij besteed.
19
40%
Wegwijs?!? Principieel op tegen!
12
25%

Totaal aantal stemmen: 48

Adrianus

Bericht door Adrianus »

...
Laatst gewijzigd door Adrianus op 23 nov 2009, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
keessie

Bericht door keessie »

jvdg schreef:Maar is dit veilig: De op te wekken begeerlijkheden zijn zeker niet minder dan die op een "seculiere" beurs.
Meuh... op de huishoudbeurs was een plein vol begeerlijkheden die je op Wegwijs absoluut niet zult tegenkomen. Zonder al te veel in details te treden: het thema van dit plein was "stout". Dan weet je vast wel genoeg...
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Adrianus schreef:
Miscanthus schreef:Biebelebonse mensen bikken biebelebonse boterhammen en drinken een bibelebons bakkie op een biebelebonse beurs....(zoiets).
Bijna. Volgens mij ging die zo: Biblebeltse mensen bikken biblebeltse boterhammen en drinken een biblebelts bakkie op een biblebeltse beurs.
aldus onze biblevaste biblebeltse betrouwbare bron :mrgreen:
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Zou er best heen willen.
Alsof je live op Refoforum rondwandelt...
Mona Lisa

Bericht door Mona Lisa »

Ik ga er niet heen. Voor mij is deelnemen aan een soort van georganiseerde gezelligheid in massale bijeenkomsten geen liefhebberij. Anderen genieten ervan. Vooral doen zou ik zeggen. Wat ik niet begrijp zijn de sneue pogingen die ik zo hier en daar lees om het fenomeen af te branden. Lijkt me niet nodig. Het in grote groepen bij elkaar komen en consumeren van wat in die groep populair is komt op vele plaatsen en in vele kringen voor. Echt niet alleen in de gereformeerde gezindte. Het lijkt me een voor sommigen niet te vermijden menselijke behoefte. Daar hoeven we niet tegen aan te schoppen. Er is hier ook altijd wel wat te huilen. De ene keer de verdeeldheid. Maar is er een keer wat waar zo'n beetje de hele breedte van gereformeerd Nederland naar toe gaat is het ook weer niet goed.

Een ieder die gaat: veel plezier!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Vincent schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Ik ga wel. Ik heb er een poosje aversie tegen gehad, maar dat ik had ik tegen de hele refo-cultuur. Nu kan ik het als verschijnsel wel waarderen. Bovendien ben ik altijd wel benieuwd naar bepaalde ontwikkelingen, kan ik op een bepaalde manier wel genieten van al die mensen in het donker en lange rokken (hoewel die ook steeds minder worden) En ja, ik ben ook altijd benieuwd of ik nog "oude" bekenden tegenkom.

De aversie tegen Wegwijs komt vaak voort uit een zich afzetten tegen wat men enigszins ridiculiserend noemt "refo-cultuur".

Iemand die zich werkelijk zou hebben vrijgemaakt van deze "refo-cultuur", heeft geen behoefte zich daartegen af te zetten.
Juist, daarom is mijn aversie ook verdwenen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jvdg

Bericht door jvdg »

Afgewezen schreef:Zou er best heen willen.
:shock: :shock:

Ècht waar?

Dan heb ik die ene keer dat ik er geweest ben de sfeer totaal verkeerd aangevoeld! :shock: :shock:
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Adrianus schreef: Bijna. Volgens mij ging die zo: Biblebeltse mensen bikken biblebeltse boterhammen en drinken een biblebelts bakkie op een biblebeltse beurs.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
keessie

Bericht door keessie »

Mister schreef:
Adrianus schreef: Bijna. Volgens mij ging die zo: Biblebeltse mensen bikken biblebeltse boterhammen en drinken een biblebelts bakkie op een biblebeltse beurs.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nee: Biblebeltse mensen bikken biblebeltse boterhammen en drinken een biblebelts bakkie uit een biblebeltse thermoskan en de cateraars draaien een biblebelts verlies en de kledingzaken maken biblebeltse winsten. ;-)
Klavier

Bericht door Klavier »

jvdg schreef:

Ècht waar?

Dan heb ik die ene keer dat ik er geweest ben de sfeer totaal verkeerd aangevoeld! :shock: :shock:
Dan wordt het tijd voor een eigen stand. De beeldvorming beetje sturen, zeg maar :mrgreen:
"People often asked me: What is the secret of your succes? I answer always that I have no other secret but this, that I have preached the gospel, not about the gospel, but the gospel"
C.H. Spurgeon.
jvdg

Bericht door jvdg »

Klavier schreef:
jvdg schreef:

Ècht waar?

Dan wordt het tijd voor een eigen stand. De beeldvorming beetje sturen, zeg maar :mrgreen:
Bedoel je nu ècht een stand voor refoforum.nl? :roll: :shock:

Dat durrf ik niet.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

keessie schreef:Nee: Biblebeltse mensen bikken biblebeltse boterhammen en drinken een biblebelts bakkie uit een biblebeltse thermoskan en de cateraars draaien een biblebelts verlies en de kledingzaken maken biblebeltse winsten. ;-)
en biblebeltse goede doelen bedreigen biblebeltse beursbezoekers, biblebeltse deerntjes met donkerblauwe rokjes die hun biblebeltse moeder kwijt zijn worden omgeroepen door allesbehalve biblebeltse beursfunctionarissen, biblebeltse johannusorgels wedijveren met biblebeltse panfluiters en biblebeltse urker koren om de biblebeltse eer wie de meeste biblebeltse herrie maakt - en aan 't eind van de dag zingen we met z'n allen nog een paar zéér niet-ritmische biblebeltse psalmen met pieter biblekoop.

Nee, dank u :oops:
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Hendrikus schreef:
keessie schreef:Nee: Biblebeltse mensen bikken biblebeltse boterhammen en drinken een biblebelts bakkie uit een biblebeltse thermoskan en de cateraars draaien een biblebelts verlies en de kledingzaken maken biblebeltse winsten. ;-)
en biblebeltse goede doelen bedreigen biblebeltse beursbezoekers, biblebeltse deerntjes met donkerblauwe rokjes die hun biblebeltse moeder kwijt zijn worden omgeroepen door allesbehalve biblebeltse beursfunctionarissen, biblebeltse johannusorgels wedijveren met biblebeltse panfluiters en biblebeltse urker koren om de biblebeltse eer wie de meeste biblebeltse herrie maakt - en aan 't eind van de dag zingen we met z'n allen nog een paar zéér niet-ritmische biblebeltse psalmen met pieter biblekoop.

Nee, dank u :oops:
Geen dank graag gedaan :mrgreen:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Oude-Waarheid schreef:Geen dank graag gedaan :mrgreen:
Jij gaat dus wél?
Daphne

Bericht door Daphne »

jvdg schreef:
Klavier schreef:
jvdg schreef:

Ècht waar?

Bedoel je nu ècht een stand voor refoforum.nl? :roll: :shock:

Dat durrf ik niet.
Lache joh! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :o

Ik ga donderdag waarschijnlijk rondhuppelen van vreugde op de refobeurs. Vind t altijd wel lache wat voor mensen daar rondzeulen met lange rokken en 10kinderen aan elke hand! Zelfs oude klasgenootjes zwanger en al of met al een stuk of 6 kids tegenkomen vind ik ook wel leuk. Ik vrees alleen wel dat ik uit de toon ga vallen daar in de jaarbeurs... maar ach, what ever! :mrgreen: Het zou me een genoegen zijn om een stand van refoforum.nl tegen te komen :roll:

[moderator]Kleine aanpassing in taalgebruik, hetwelk anders mogelijk onnodig kwetsend kan zijn[/moderator]
Plaats reactie