typ foutje.Petrus schreef:ÓF: helemáál niet vol????Lassie schreef:
nee, de kerk telt 1100 zitplaatsen maar de kerk zat niet helemaal vol.![]()
Welke muziek beluister je nu? [3]
Lag in de bedoeling, maar de eerste, dus aanvangskosten, konden we niet ophoesten, We hebben daarom één van de goedkoopsten maar genomen: Planet Internet, € 19,95 all-in (gratis modem, aanleg etc) per maand. En nog vrij snel ook.Miepie schreef:Meende dat jullie Kliksafe hadden :roll:Petrus schreef:Op dit moment: Launch.com
Ach, ik eet nu ook al een jaar droog brood.Petrus schreef:Lag in de bedoeling, maar de eerste, dus aanvangskosten, konden we niet ophoesten, We hebben daarom één van de goedkoopsten maar genomen: Planet Internet, € 19,95 all-in (gratis modem, aanleg etc) per maand. En nog vrij snel ook.Miepie schreef:Meende dat jullie Kliksafe hadden :roll:Petrus schreef:Op dit moment: Launch.com

Maar ja, principes kosten nou eenmaal geld.
(Hoewel wij wel in dubio waren hoor. :!:)
In jullie geval misschien wat anders. Maar je hoort er zat die graag een filter willen maar om de kosten te omzeilen het eerste jaar een andere provider nemen, maar vervolgens geen stappen ondernemen na dat eerste jaar om te switchen, dan heb je toch de grootste kosten gehad neem ik aan?. :roll:

Dat kan best wel, maar we moeten elke euro binnenboord houden die we hebben. Daarom zijn we ook overgestapt op KPN-Bel Vrij, betalen we € 32,=/mnd incl btw (was € 28,= ex btw) met een ánder abonnement) en dan bellen we gratis naar álle vaste nummers in Nederland....................kunnen we familie (moeder/broers/zus) en vrienden weer regelmatig én uitgebreid bellen zonder grote kosten.Gabrielle schreef:voor 1.95 euri per maand heb je al een filter, die je overal op kunt zetten.
zie de EO site
het overgrote deel van de pianomuziek krijg ik de rotzenuwen van, maar enkele stukken zijn wel mooi ja.................zoals dit, en Für Elise, Turkse Mars, Traumereien............nou dan heb je het wel gehad................................myster schreef:moest even op het hoesje kijkenPetrus schreef:welke?????????myster schreef: Maar strakkies gaat er een mooie cd van Beethoven in. Die ligt al klaar.:
piano sonate nr 14 in Cis Opus 27 nr. 2
Oftewel de Mondschein Sonate.