Ga even kijken in een Assiel misschien is daar wel wat voor julliejvdg schreef:Ik had ook zo'n onbestemd heerlijk mormel.Petrus schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:plebe schreef:Wat een knoepert van een cavia, Petrus!
dit schepsel heeft zich getooid met de soortnaam HOND, en is een product van een buitenechtelijke relatie van een Maltezer Leeuwtje en een langharige Teckel...................wie de vader danwel de moeder is, is ons volstrekt onduidelijk..................
Moeder was een fox-terrier en de vader was een zeeman.... :|
:roll:
't Beestje is nu twee jaar dood, maar we missen hem nog altijd.
Wat is jouw lievelingsdier? (niet voor dierenhaters)
- Oude-Waarheid
Gefeliciteerd!Daphne schreef:Idd Boerenfox ja! Hij is prettig gestoord (komt mooi uit want dat ben ik ookjvdg schreef:Geweldig!Daphne schreef:en dit is ie
Ras?: ) en nu zo´n 1.5 jaar! Hij is erg lief en luistert ook nog es goed dus... sja, wat wil je nogmeer?!
Onze boerenfox, Bobby geheten, mocht 16 jaar oud worden.
Dat ie goed luistert is trouwens helemaal een wonder, maar jij bent waarschijnlijk een goeie opvoeder
uiteraardjvdg schreef:Gefeliciteerd!Daphne schreef:Idd Boerenfox ja! Hij is prettig gestoord (komt mooi uit want dat ben ik ookjvdg schreef:Geweldig!Daphne schreef:en dit is ie
Ras?: ) en nu zo´n 1.5 jaar! Hij is erg lief en luistert ook nog es goed dus... sja, wat wil je nogmeer?!
Onze boerenfox, Bobby geheten, mocht 16 jaar oud worden.
Dat ie goed luistert is trouwens helemaal een wonder, maar jij bent waarschijnlijk een goeie opvoeder

Ik hou het maar bij Elmo, de grijs-witte kat van mijn ouders. Kost ook niet zoveel tijd en aandacht als een hond
Dan zou mijn vriendin alleen maar jaloers worden 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Het mogen (het liefst) ook levende dieren zijn, waar je graag mee knuffelt.................en dat zie ik je met een Noorse zalm nog niet doen......................of heb jij soms vissebloed in je aderen?? :mrgreen: :mrgreen:Mister schreef:Lievelingsdier...
Ik denk toch een heerlijke gerookte Noorse zalm, zo versch uit het fjord...
- Bert Mulder
- Contacteer:
kalkoenen, of kippen
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik heb ze uiteraard niet als huisdier, maar ik vind dit altijd geweldige beesten:

Tip: de film c.q. documentaire "March of the Penguins" moet je echt zien, voor zover je dat nog niet gedaan hebt. Prachtig!

Tip: de film c.q. documentaire "March of the Penguins" moet je echt zien, voor zover je dat nog niet gedaan hebt. Prachtig!
Laatst gewijzigd door Josephus op 15 feb 2007, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bert Mulder
- Contacteer:
misschien nog iemand anders met reptielen/amfibieen of insecten hier?[/quote]
mijn oudste heeft een gekko
ik heb vroeger wel een salamander gehad...sort of
en kikkers
mijn oudste heeft een gekko
ik heb vroeger wel een salamander gehad...sort of
en kikkers
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.