Hoe is het nu met.....
Hoe is het nu met.....
[align=center].... jullie voornemens voor het nieuwe jaar?
Al met al...
hebben we massaal de goede voornemens een halve week aangehouden en weer laten droppen
of zijn er toch nog voornemens waar we ons nu toch al weer 1.5 maand aan vasthouden?
Even de vinger aan de pols....
[/align]
Al met al...
hebben we massaal de goede voornemens een halve week aangehouden en weer laten droppen
of zijn er toch nog voornemens waar we ons nu toch al weer 1.5 maand aan vasthouden?
Even de vinger aan de pols....
[/align]
Kan het eigenlijk dat christenen roken? Ik heb altijd geleerd dat het zonde tegen het zesde gebod is, nl. jezelf moedwillig in gevaar begeven.Lassie schreef:jepsie sinds 1 januari 2007 geen sigaret meer aan geraakt of gerookt.
Hoewel dat laatste ook wel lijkt op te gaan als je in het verkeer rijdt......
Atze
Hoe ga jij om met eten? hoe gedraag jij je in het verkeer? hoe......astroguy schreef:Kan het eigenlijk dat christenen roken? Ik heb altijd geleerd dat het zonde tegen het zesde gebod is, nl. jezelf moedwillig in gevaar begeven.Lassie schreef:jepsie sinds 1 januari 2007 geen sigaret meer aan geraakt of gerookt.
volgens mij is dit onderwerp al behoorlijk uitgemolken... of heb ik t mis? :shock:astroguy schreef:Kan het eigenlijk dat christenen roken? Ik heb altijd geleerd dat het zonde tegen het zesde gebod is, nl. jezelf moedwillig in gevaar begeven.Lassie schreef:jepsie sinds 1 januari 2007 geen sigaret meer aan geraakt of gerookt.
pcies :mrgreen:
Maargoed, mijn voornemen is ook nog steeds actueel :!: het was een voornemen wat ik al vorig jaar juli genomen had en eigenlijk doorgetrokken heb naar dit jaar! K ben an de lijn (en nee, GEEN Sonja Bakker of wat voor verplichts ook) en dat is nu zo´n beetje -16kilo 8) op naar de 20 en dan is t goed :roll:
Maargoed, mijn voornemen is ook nog steeds actueel :!: het was een voornemen wat ik al vorig jaar juli genomen had en eigenlijk doorgetrokken heb naar dit jaar! K ben an de lijn (en nee, GEEN Sonja Bakker of wat voor verplichts ook) en dat is nu zo´n beetje -16kilo 8) op naar de 20 en dan is t goed :roll:
Denk om je gezondheid, het kán gevaarlijk worden: het kan zó maar omslaan in anorexia Daphne............en dán is de boot écht aan...... :roll:Daphne schreef:pcies :mrgreen:
Soooo, goed zeg!! Hoe doe je dat??Daphne schreef:pcies :mrgreen:
(Niet dat het voor mij nu veel zin heeft, maar toch

heb ik iets gemist ? Gefeliciteerd ?Eva schreef:Soooo, goed zeg!! Hoe doe je dat??Daphne schreef:pcies :mrgreen:
(Niet dat het voor mij nu veel zin heeft, maar toch)