Balkenende 4 houdt geen 2 jaar stand, of wél?

Petrus

Balkenende 4 houdt geen 2 jaar stand, of wél?

Bericht door Petrus »

Laten we alvast, ruim voordat Balkenende 4 op het bordes staat, alvast wat aan luchtfietserij gaan doen, daar zijn wij Nedrelanders altijd sterk in:

Mijn stelling is (vraag me niet waarom, want dan vraag je me teveel :mrgreen: )

Kabinet-Balkenende 4 valt binnen 2 jaar

Is er een houdbaarheidsgarantie af te geven bij deze coalitie??

Of, is het juist als los zand wat wacht op de eerste storm om direct weg te spoelen??

Geef gas mensen........kom op, laat je horen......................
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Laten we bidden dat dit niet zal gebeuren!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
refo

Bericht door refo »

Wat een onzin topic.
Petrus

Bericht door Petrus »

refo schreef:Wat een onzin topic.
Zuurpruim............gewoon gezellie meedoen met luchtfietsen, blijf je mentaal fit van.................... :mrgreen:
Oude-Waarheid

Re: Balkenende 4 houdt geen 2 jaar stand, of wél?

Bericht door Oude-Waarheid »

Petrus schreef:Laten we alvast, ruim voordat Balkenende 4 op het bordes staat, alvast wat aan luchtfietserij gaan doen, daar zijn wij Nedrelanders altijd sterk in:

Of, is het juist als los zand wat wacht op de eerste storm om direct weg te spoelen??

Welke naam krijgt het eigenlijk (geen rood geen paars) misschien
pimpelpaars met een rood randje :mrgreen:
Petrus

Re: Balkenende 4 houdt geen 2 jaar stand, of wél?

Bericht door Petrus »

Oude-Waarheid schreef:
Petrus schreef:Laten we alvast, ruim voordat Balkenende 4 op het bordes staat, alvast wat aan luchtfietserij gaan doen, daar zijn wij Nedrelanders altijd sterk in:

Welke naam krijgt het eigenlijk (geen rood geen paars) misschien
pimpelpaars met een rood randje :mrgreen:
Wat dacht je van "Oranje-Rood" ......................... :mrgreen:
Toeschouwer

Bericht door Toeschouwer »

Het is te hopen dat een cabinet van deze samenstelling het een jaar of 8 kan volhouden. Een verademing na paars en D66.
Al heb ik geen CU gestemd, ik vind Rouvoet een verademing. Heel blij dat niet de SP of Groenlinks samen met CDA en PvdA een cabinet vormen. Daarom vond ik de reactie van BvdVlies een beetje zuur. In een samenleving die seculier is dit echt een verademing.Als er nu verkiezingen zouden zijn, dan zou ik op dit moment geen SGP meer stemmen maar CU.
Dan maar vuile handen dat is toch beter dan elke andere coalitie in deze omstandigheden.
jvdg

Bericht door jvdg »

Ik denk zelf aan 1.443 dagen. :lol:
Petrus

Bericht door Petrus »

jvdg schreef:Ik denk zelf aan 1.443 dagen. :lol:
ff je rekenmachien gebruikt om uit te rekenen hoeveel dagen er in 4 jaar gaan??????????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Unionist

Bericht door Unionist »

Ik zie momenteel geen reden om te denken dat dit kabinet een kort leven beschoren zal zijn.

Het is vooral "meer een wensen dan een dadelijk geloven" van de tegenstanders. Zoals ze ook al tijden riepen: stop er maar mee, we gaan wel opnieuw stemmen.

Ik vind het een beetje als bij een huwelijk zeggen: hoe lang zal dit goed gaan? En ondertussen lekker stoken en tweedracht zaaien.
Petrus

Bericht door Petrus »

Unionist schreef:.......... lekker stoken en tweedracht zaaien.
dat is in wezen het aard van het beestje, en de taak van de oppositie in het eigen electoraal belang...........stoken en zien waar het gaatje valt, en dan er op in springen om de zaak te laten struikelen (soms over heel banale zaken)
refo

Bericht door refo »

Oppositie voeren = proberen het kabinet te laten vallen. ??

Sjonge, dan ben je zo lang politiek bezig geweest en dan snap je het nog niet.
't Is niet te hopen dat Marijnissen en Rutten er ook zo over denken. Voor hun zelf niet en voor het 'electoraal belang' (wat is dat eigenlijk) niet.
Petrus

Bericht door Petrus »

refo schreef:Oppositie voeren = proberen het kabinet te laten vallen. ??

Sjonge, dan ben je zo lang politiek bezig geweest en dan snap je het nog niet.
't Is niet te hopen dat Marijnissen en Rutten er ook zo over denken. Voor hun zelf niet en voor het 'electoraal belang' (wat is dat eigenlijk) niet.
een beetje ironie is op deze vroege morgen nog niet aan je besteedt merk ik wel................... :mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

Petrus, komt je SP-hart een beetje in beweging? :D Je lijkt Marijnissen wel (ik zal het kort houden, ik heb twee vragen aan de kamer: waarvan de tweede vraag was: Is de heer Wijffels over 2 jaar weer beschikbaar?) :D

Ik vind de coalitie tot nu toe stabiel ogen, in wat ze hebben neergezet, hoe ze tot nu toe met elkaar omgaan etc. Hopelijk is dat geen schijn en blijft dat zo. Ik heb er vertrouwen in.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
memento

Bericht door memento »

Ik geloof dat dit kabinet wel 4 jaar mee kan. De CU is immers een stabiele partij, iets wat van de eerdere opvul-partijen niet gezegd kon worden
Plaats reactie