Het is vast een lease-bak.Petrus schreef:sorry:caprice schreef:[Je vergeet de afschrijving. :roll:
0,00 aan afschrijvingskosten
Wat voor auto rijden wij?
- Miscanthus
[img][img]http://www.netresol.nl/opelforum/pics/IMG_0505.JPG[/img][/img]
mijn huidige auto
al is hij op dit moment geschorst
mijn huidige auto
al is hij op dit moment geschorst
Ma Vis schreef:Nou Petrus, je bent een goede vertegenwoordiger voor het merk.
Maar ik ruil toch mijn benenwagen er gelukkig liever niet voor in.
Terwijl jij denk ik erg blij ben met je vervoer! Gelukkig dat tie er is!
Wat die verwarming betreft: oplaadkosten suggereert iets elektrisch? Kun je er dan geen straalkacheltje op aansluiten in je bagageruimte? Goede kant op richten natuurlijk, en nog minder bagageruimte.

De Meteor, 2 12-volts accu's (15 Amp totaal) met een totale actieradius van 65 km bij 17 km/u, leeg-gewicht 175 kg, laadvermogen 135 kg.
- Miscanthus
J.C. Philpot schreef:Mijn nieuwe auto:
Gompelmikkeltje :shock: Hoe zwaarder de prediking hoe zwaarder de auto?

Laatst gewijzigd door Kislev op 09 feb 2007, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vraag me altijd af of je bij dit soort auto's de bontjas er bij krijgt.Kislev schreef:J.C. Philpot schreef:Mijn nieuwe auto:
Gompelmikkeltje :shock: Hoe zwaarder de prediking hoe zwaarder de auto?: Maar, oude Paden, als dit echt je auto is heb je wel smaak! kSnap nooit dat als mensen echt geld voor een auto hebben dan voor Mercedes of BMW oid kiezen. Deze Jaguar is bijzonder stijlvol!
Overigens wist ik niet, dat OP en JCP dezelfde personen waren.
Ehmmmm... zóveel geld betalen voor een Jaguar, terwijl je eigenlijk een Ford Mondeo rijdt..?Kislev schreef:J.C. Philpot schreef:Mijn nieuwe auto:
Gompelmikkeltje :shock: Hoe zwaarder de prediking hoe zwaarder de auto?: Maar, Philpot, als dit echt je auto is heb je wel smaak! kSnap nooit dat als mensen echt geld voor een auto hebben dan voor Mercedes of BMW oid kiezen. Deze Jaguar is bijzonder stijlvol!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
- J.C. Philpot