Verkiezingscampagnes
Verkiezingscampagnes
De campagnes voor de Statenverkiezingen zijn weer begonnen. Doe jij nog iets voor jouw partij?
- Christiaan
Ik maak geen reclame. Ben daar niet de juiste persoon voor is mijn idee. Maar als er gefolderd wordt en het geluid van christelijke politiek klink is altijd goed.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
En toch is keuze 6 niet wat ik bedoelde.Unionist schreef:Deze dan?jvdg schreef:Er is geen keuzemogelijkheid: Ik doe niks.
Die zijn er ondanks dat ze een "mijn partij" hebben gewoon niks.
Behalve stemmen natuurlijk.
"Ze doen het zelf maar als ze stemmen willen hebben"
Keuze 6 is een vorm van onverschilligheid, zoiets van lamaar....
Keuze 5. Daar heb je alle ruimte om te spuien wat je allemaal doet.geledu schreef:Stel, als je nu :
- een poster voor je raam hangt ,
- een verkiezingsbijeenkomst bezoekt
- en nog andere activiteiten verricht die niet in de lijst staat (bv pepermunt rolletjes uitdelen)
Welke keuze moet je dan maken ?
Ben ij zo actief?
Actief ? dat valt wel mee.Unionist schreef:Keuze 5. Daar heb je alle ruimte om te spuien wat je allemaal doet.geledu schreef:Stel, als je nu :
- een poster voor je raam hangt ,
- een verkiezingsbijeenkomst bezoekt
- en nog andere activiteiten verricht die niet in de lijst staat (bv pepermunt rolletjes uitdelen)
Welke keuze moet je dan maken ?
Ben ij zo actief?
Maar in vorige verkiezingen had ik idd een poster van onze Bas, ben ik naar een bijeenkomst geweest in de regio en heb ik in huiselijke kring die overheerlijke mini rolletjes uitgedeeld.
Dus ik had toch een daadwerkelijk probleem met de mogelijkheden in de poll.
Ik had gehoopt dat er meerdere keuze mogelijk waren, maar helaas dat bleek niet zo te zijn.
Met de statenverkiezing zal mijn rol in het campagne gedruis waarschijnlijk aanmerkelijk minder actief zijn