Even voor ons allemaal: Hoe heet ze?Petrus schreef:ze is nu 7 jaar, en ik heb haar vanaf 8 weken oud, ze is m'n allessie................als ik een kwartiertje weg ben geweest is ze helemaal door het dolle heen alsof ik dágen weg ben geweest............jvdg schreef:
Wat een alleraardigst beest zeg!!!
Weeralarm
In een vlaag van volkomen verstandsverbijstering heeft zij zich met de soortnaam "hond" getooid, en ons zó lief aangekeken dat we haar maar de naam Lady hebben gegeven........we hadden haar beter Banjer, Ragebol, Dekzwabber oid kunnen noemen want ze wil er ábsolúút niet als een Lady uitzien!!!! Bovendien heeft ze dagelijks de meest dolle buien, waarbij ze al blaffend ligt te rollebollen over de bank, schoppend met haar poten in de lucht tot we krom liggen van het lachen over zoveel koddigheid.jvdg schreef:Even voor ons allemaal: Hoe heet ze?Petrus schreef:ze is nu 7 jaar, en ik heb haar vanaf 8 weken oud, ze is m'n allessie................als ik een kwartiertje weg ben geweest is ze helemaal door het dolle heen alsof ik dágen weg ben geweest............jvdg schreef:
Wat een alleraardigst beest zeg!!!
Ja, dat is wel een schatje ja.... toen ik op visite was gelijk aandacht vragen... ach, ik ben altijd al populair geweest bij de Ladies he
:roll:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Ik snap die emoticon niet. Het weeralarm heeft toch juist gewerkt? Velen zijn vandaag gewoon thuisgebleven en/of eerder naar huis gegaan.geledu schreef:Afgelopen week zonder weeralarm anderhalf uur file op de A4 van wege 1,5 cm sneeuw bij Den Haag, Delft.
Nu 5 tot 10 cm , weeralarm, en totaal geen file ..... :x
Overigens is de sneeuw al een eind weggesmolten/weggereden nu, die 5-10cm ligt er volgens mij niet meer.
Dat was het! Ik twijfelde al, want het klopte niet met het metrum. (tis trouwens ook accusativus.)Zosinus schreef:Beste Hummel,
Het moet volgens mij zijn "Danaos" in je onderschrift.
Is verder zo'n wantrouwende houding wel goed voor een jongeling als jij?![]()
Z.

En wat die wantrouwende houding betreft... niet met vreemde meneren met snoepjes meegaan, toch?
Laatst gewijzigd door Hummel op 08 feb 2007, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu mag je ook nog de vertaling geven aan Jolanda als je wilt!Hummel schreef:Dat was het! Ik twijfelde al, want het klopte niet met het metrum.Zosinus schreef:Beste Hummel,
Z.Bedankt.
"Wat het ook is, ik ben bang voor de Grieken, zelfs als ze geschenken geven."JolandaOudshoorn schreef:mmm, aangezien ik geen latijnog whatever kan lezen, misschien kan je het vertalen?Zosinus schreef:Beste Hummel,
Z.
Een citaat van Vergilius, de beroemde schrijver van de Eneïs, het heldendicht over Aeneas. Het verhaal over het paard van Troje zul je wel kennen, neem ik aan.