Runescape
Op internet staat ergens een brief van een hollandse jongen die hij schreef voor hij zich verhing op 14 jarige leeftijd. Zijn beste vriend had zijn account gehackt en leeggeroofd. In Amerika zijn er nog veel meer slachtoffers nav dit spel.
Daar ken ik het van.
Daar ken ik het van.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ik ken het niet echt goed... maar het kan vast niet op tegen Dungeons & Dragons 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Heb je het bewuste artikel gelezen?? Zoniet, dan zou je het toch echt eens moeten doen voor de aardigheid. Dan lees je hoe mensen tegen dit soort spellen aankijken en wat zij er in zien aan occulte zaken.Kaw schreef:Verslavend maar niet occult. Ik vind dat occulte op sommige punten haast beginnen te lijken op middeleeuws bijgeloof.
Er zitten echt geen heksen die spelletjes te programmeren. Het zijn gewoon nerds zoals ik die een thema kiezen.
Het RD heeft er gisteren over geschreven, en de GezinsGids in zijn jongste uitgave.
Ik heb het stuk gelezen. Jij schrijft: "Dan lees je hoe mensen tegen dit soort spellen aankijken en wat zij er in zien aan occulte zaken." Dat is nu precies wat er aan de hand is. Wat zij er in zien. Zo subjectief als het maar kan. Ik geloof wel dat occultisme bestaat, maar overal occultisme in zien vind ik overdreven. Een paar jaar geleden was er een artikel waarin stond dat 999 games occult zou zijn, omdat je 999 om kon draaien (666) en dobbelstenen zijn ook occult omdat ze 6 kanten hebben. Nu zijn het computerspelletjes. Het verslavings- en geweldsaspect vind ik een punt om over te hebben, maar het occultisme is iets wat je er in wil zien of niet.Petrus schreef:Heb je het bewuste artikel gelezen?? Zoniet, dan zou je het toch echt eens moeten doen voor de aardigheid. Dan lees je hoe mensen tegen dit soort spellen aankijken en wat zij er in zien aan occulte zaken.
Ja, ik had ook iets van "ja halloooooo, kan er dan helemaal NIKS volgens jullie??? Altijd óveral occulte dingen in zien maakt je pas écht wereldvreemd (ook ietwat vreemd als persoon)"Kaw schreef:Ik heb het stuk gelezen. Jij schrijft: "Dan lees je hoe mensen tegen dit soort spellen aankijken en wat zij er in zien aan occulte zaken." Dat is nu precies wat er aan de hand is. Wat zij er in zien. Zo subjectief als het maar kan. Ik geloof wel dat occultisme bestaat, maar overal occultisme in zien vind ik overdreven. Een paar jaar geleden was er een artikel waarin stond dat 999 games occult zou zijn, omdat je 999 om kon draaien (666) en dobbelstenen zijn ook occult omdat ze 6 kanten hebben. Nu zijn het computerspelletjes. Het verslavings- en geweldsaspect vind ik een punt om over te hebben, maar het occultisme is iets wat je er in wil zien of niet.Petrus schreef:Heb je het bewuste artikel gelezen?? Zoniet, dan zou je het toch echt eens moeten doen voor de aardigheid. Dan lees je hoe mensen tegen dit soort spellen aankijken en wat zij er in zien aan occulte zaken.