De narigheid met salarissen/uitkeringen is altijd dat je aan het eind daarvan vrijwel altijd nog een stukje maand over hebt!!Lassie schreef:m'n maandelijkse boodschappen. (jippieee, gisteren m'n salaris gekregen, kon ik weer boodschappen doen, en nu maar hopen dat ik er een maand mee kan doen) :mrgreen: *juicht*
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
-
Petrus
-
uitgeworpen
Onze nieuwste aanwinst:Petrus schreef:Lassie schreef:m'n maandelijkse boodschappen. (jippieee, gisteren m'n salaris gekregen, kon ik weer boodschappen doen, en nu maar hopen dat ik er een maand mee kan doen) :mrgreen: *juicht*
De geestesgaven ds. C. Harinck.
Het Heilig Nachtmaal. Kohlbrugge
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
precies, of je krijgt van die leuke rekeningenPetrus schreef:De narigheid met salarissen/uitkeringen is altijd dat je aan het eind daarvan vrijwel altijd nog een stukje maand over hebt!!Lassie schreef:m'n maandelijkse boodschappen. (jippieee, gisteren m'n salaris gekregen, kon ik weer boodschappen doen, en nu maar hopen dat ik er een maand mee kan doen) :mrgreen: *juicht*
- J.C. Philpot
doe ik altijd al. Maar tja als je dan ineens op 1 dag 5 rekeningen krijgt van gemiddeld 100 tot 200 europ per stuk!?Vincent schreef:Lassie schreef:m'n maandelijkse boodschappen. (jippieee, gisteren m'n salaris gekregen, kon ik weer boodschappen doen, en nu maar hopen dat ik er een maand mee kan doen) :mrgreen: *juicht*
Zuinig zijn he.
Ja, da's fors: dat betekent een aderlating van 750 euro..Lassie schreef:doe ik altijd al. Maar tja als je dan ineens op 1 dag 5 rekeningen krijgt van gemiddeld 100 tot 200 europ per stuk!?Vincent schreef:Lassie schreef:m'n maandelijkse boodschappen. (jippieee, gisteren m'n salaris gekregen, kon ik weer boodschappen doen, en nu maar hopen dat ik er een maand mee kan doen) :mrgreen: *juicht*
Zuinig zijn he.
Bedenk echter: a) Hoe vaak heb ik zulke dagen, en
b) Hadden aldeze rekeningen betrekking op "nuttige" zaken?
Je weet, bij het NIBUD kun je altijd terecht. :mrgreen:
Wat denk je van:Miepie schreef:Lassie schreef:doe ik altijd al. Maar tja als je dan ineens op 1 dag 5 rekeningen krijgt van gemiddeld 100 tot 200 europ per stuk!?:shock: 5 rekeningen van 100 tot 200 euro? Wat krijg je daar dan zoal niet voor?
Boeken en CD's
4 adoptiekinderen
Lidmaatschap RMU
Abonnement RD
Contributie en ondersteuning SGP
Leegzuigen beerput
Gift Bonisa
En zo kunnen we wel en tijdje doorgaan.
jvdg schreef:Wat denk je van:Miepie schreef:Lassie schreef:doe ik altijd al. Maar tja als je dan ineens op 1 dag 5 rekeningen krijgt van gemiddeld 100 tot 200 europ per stuk!?:shock: 5 rekeningen van 100 tot 200 euro? Wat krijg je daar dan zoal niet voor?
Boeken en CD's
4 adoptiekinderen
Lidmaatschap RMU
Abonnement RD
Contributie en ondersteuning SGP
Leegzuigen beerput
Gift Bonisa
En zo kunnen we wel en tijdje doorgaan.
dat waren niet zulke rekeningen hoor!!!!!
- Miscanthus