NATUURFEEST 18-1-2007
NATUURFEEST 18-1-2007
Vandaag een prachtige dag storm en de zee doet mee hoge golven, het ruisen van de heftige wind door de bomen, allemaal prachtige natuurmuziek.Men zou naar de kust moeten trekken om te kijken naar de kracht van wind en zee; en binnen in huis is het gezellig.
Aan de andere kant zou het gewoon 12 graden moeten vriezen en een pak sneeuw op straat; kortom de jaargetijden zouden de jaargetijden moete zijn , vier dus winter--- lente--- zomer--- herfst.
Aan de andere kant zou het gewoon 12 graden moeten vriezen en een pak sneeuw op straat; kortom de jaargetijden zouden de jaargetijden moete zijn , vier dus winter--- lente--- zomer--- herfst.
Natuurlijk is het gevaarlijk weer, en wat Pim al zei om 15.00 uur hebben we de echte zware storm windkracht 10, en dat is niet gering.
Het beste is ook binnen te blijven.
Maar is de zin van de kracht van de natuur en de elementen valt er een hoop te zien te voelen en te beleven, aan de kust zeer zeker. in die zin is het een natuurfeest.
Maar is de zin van de kracht van de natuur en de elementen valt er een hoop te zien te voelen en te beleven, aan de kust zeer zeker. in die zin is het een natuurfeest.
Het best is ook binnen te blijven. :roll: :roll:Adorote schreef:Natuurlijk is het gevaarlijk weer, en wat Pim al zei om 15.00 uur hebben we de echte zware storm windkracht 10, en dat is niet gering.
hm... in mijn geval gaat dat echt niet lukken. dus ik stap zo weer op m'n fiets.
Heb je een bron waarin die 15.00 uur vermeld staat? Ik ben namelijk kwart voor 3 klaar met werken, en zou er dus middenin komen (het gaat nu trouwens al errug hard)Adorote schreef:Natuurlijk is het gevaarlijk weer, en wat Pim al zei om 15.00 uur hebben we de echte zware storm windkracht 10, en dat is niet gering.
memento schreef:Heb je een bron waarin die 15.00 uur vermeld staat? Ik ben namelijk kwart voor 3 klaar met werken, en zou er dus middenin komen (het gaat nu trouwens al errug hard)Adorote schreef:Natuurlijk is het gevaarlijk weer, en wat Pim al zei om 15.00 uur hebben we de echte zware storm windkracht 10, en dat is niet gering.
Radio, bij een wat uitgebreid weer bericht.
Nu.nl
"Het KNMI verwacht dat de aangekondigde storm in de middag en avond nog meer zal huishouden in ons land. Het weeralarm is vroeg in de morgen opgeschroefd. De meteorologen verwachten nu dat niet alleen in het noordelijk kustgebied windkracht 10 verwacht wordt, maar ook in andere gebieden langs de kust."
"Het KNMI verwacht dat de aangekondigde storm in de middag en avond nog meer zal huishouden in ons land. Het weeralarm is vroeg in de morgen opgeschroefd. De meteorologen verwachten nu dat niet alleen in het noordelijk kustgebied windkracht 10 verwacht wordt, maar ook in andere gebieden langs de kust."
Ik stelde ook zo iets voor hier.Pim schreef:Dit schijnt nog maar het voorproefje te zijn. Vanmiddag komt de echte storm pas.........
Sprak een vriend van me die bij een grote multinational in Den Haag werkt, daar werden alle werknemers verzocht zo vroeg mogelijk naar huis te gaan vanwege de storm!
't Viel niet in goede aarde.
En is er al meer bekend over tot hoelang het ongeveer duurt? Als het niet tot diep in de nacht duurt, blijf ik tot vanavond op me werk...Pim schreef:Nu.nl
Ik ga zo wel een steen door de ruit gooien bij het KNMI, dit kan niet natuurlijk. Straks van de Uithof naar De Bilt fietsen zal best hard gaan. Ik was net op weg naar mijn werk toen ik tweehonderd meter van me vandaan uit het UMC wat ambulances zag komen. Blijkt er een hijskraan op een gebouw gevallen te zijn. Het zag er wel spectaculair uit.