Knevel - Plaisier intervieuw

Adorote

Bericht door Adorote »

Josephus schreef:Enigszins off-topic:

In een ander topic kreeg Lassie een waarschuwing omdat ze iets onaardigs zei over een zekere predikant. Hoewel ik de gewraakte (en inmiddels weggehaalde) woorden ook niet echt sjiek vond, is de term "selectieve verontwaardiging" wel enigszins op zijn plaats. "Spreek met respect over kerkverbanden en ambtsdragers". Unionist heeft net dit topic omhoog gehaald, maar hier lees ik toch ook woorden als "draaikont" en "rotte appel". Ik mag toch hopen dat genoemde forumregel niet alleen geldt voor predikanten "waar we ons in kunnen vinden". :shock:

Respect naar anderen en onderling en naar kerken in het algemeen is er hier nog een lange lange weg te gaan.

Voor hen die het nog niet wisten de Kerk is groter dan een groepje Christenen die zich gereformeerde gezindte noemen, wat dat ook mogen zijn.
Vincent

Bericht door Vincent »

Unionist schreef:Het verbaast mij dat de EO een predikant uitnodigt die eerder op dezelfde EO zei dat hij zich niet kan voorstellen dat iemand die niet in Christus gelooft, verloren gaat.

dat kan ik mij ook niet voorstellen. :| Daarmee beweer ik nog niet dat het niet waar is.
Josephus

Bericht door Josephus »

Kaw schreef:
Josephus schreef:
Mister schreef:Dat was dan ws nog in het OSW tijdperk :mrgreen:
Aha, en daar golden andere regels? :wink:
Wel een beetje ja.
:shock: Maar je maakt mij niet wijs dat deze regel daar niet bestond...
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Josephus schreef:
Kaw schreef:
Josephus schreef:
Mister schreef:Dat was dan ws nog in het OSW tijdperk :mrgreen:
Aha, en daar golden andere regels? :wink:
Wel een beetje ja.
:shock: Maar je maakt mij niet wijs dat deze regel daar niet bestond...
Laten we het erop houden dat er tegenwoordig onder RF-beheer goed wordt gemodereerd.
Plaats reactie