Raadsel: wie lost 'em op?
oh zo... das net als een drankje uit Twente met 20 klinkers... coooooooooolaaaaaaaaaa
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Vandaar dat wij altijd commentaar krijgen als mijn zoon aan het kletsen is. Wat praat hij toch deftig!! Ach ja, hij zegt dan ook gewoon fazant.... :mrgreen:Kislev schreef:Nee, je moet het dialect een beetje kennenTiberius schreef:Alblasserwaardse gekraagde blauwstaart.Kislev schreef:Welke vogel in de Alblasserwaard heeft 5 a's in de naam?![]()
Antwoord: faazaaant
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Je zit in een auto en rijdt met constante snelheid
Aan je rechterhand is een afgrond.
Links van je rijdt een brandweerwagen, die je niet inhaalt, maar steeds naast je blijft.
Vlak voor je rent een varken, nog groter dan jouw auto, ook met dezelfde constante snelheid.
Vlak achter je vliegt een helikopter, vlak boven de grond, ook weer met dezelfde constante snelheid.
De vraag : Hoe kun je stoppen zonder dat er ongelukken gebeuren?
Links van je rijdt een brandweerwagen, die je niet inhaalt, maar steeds naast je blijft.
Vlak voor je rent een varken, nog groter dan jouw auto, ook met dezelfde constante snelheid.
Vlak achter je vliegt een helikopter, vlak boven de grond, ook weer met dezelfde constante snelheid.
- JolandaOudshoorn
Het woordje ook is dubieus, want op een draaimolen zal de brandweerwagen links echt niet dezelfde snelheid hebben als jij of het varken voor je.refo schreef:Je zit in een auto en rijdt met constante snelheid