Daar gaat Godzijdank het niet meer om onze eigen eer... dan zal het zijn 1 kudde en 1 Herder.Unionist schreef:Tsja, wat is het verschil tussen de hemel en de aarde?
Waar sta je nu?
Inderdaad. Wat zal dat fijn zijn. Godzijdank geen kerkelijke verdeeldheid meer.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=9843
Ondertussen heeft de gemeente montfoort opnieuw een dwangsom opgelegd mochten de herstelden toch as zondag de schuur gebruiken. Daarna zal de deur hermetisch afgespijkerd worden.
Enigst lichtpuntje; de oude dwangsom van E50000,- wordt definitief niet meer geïnt.
Overleg met de pkn mislukte omdat ze perse half 10 en half 6 wilden kerken. Die kans was allang verkeken, en nu willen ze ook geen 2 diensten tussen half twaalf en half zes. Overleg met de RK-kerk te Montfoort is ook op niets uitgelopen.
Ik vraag me af wat ze nou nog niet verprutst hebben....
Ondertussen heeft de gemeente montfoort opnieuw een dwangsom opgelegd mochten de herstelden toch as zondag de schuur gebruiken. Daarna zal de deur hermetisch afgespijkerd worden.
Enigst lichtpuntje; de oude dwangsom van E50000,- wordt definitief niet meer geïnt.
Overleg met de pkn mislukte omdat ze perse half 10 en half 6 wilden kerken. Die kans was allang verkeken, en nu willen ze ook geen 2 diensten tussen half twaalf en half zes. Overleg met de RK-kerk te Montfoort is ook op niets uitgelopen.
Ik vraag me af wat ze nou nog niet verprutst hebben....
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Vreselijk hoe men elkaar op de IKON-site te lijf gaat, onder het mom van de waarheid. Dat men er in Montfoort een grote puinhoop van maakt is bij mij bekend. Maar ik vind het vreselijk hoe men daar in de naam van Christus en met de bijbel in de hand elkaar verbijt en vereet, en elkaar virtueel de tent uit rost. Als dat de vrucht van de Geest is weet ik het ook niet meer...
Mee eens!!Dathenum schreef:Vreselijk hoe men elkaar op de IKON-site te lijf gaat, onder het mom van de waarheid. Dat men er in Montfoort een grote puinhoop van maakt is bij mij bekend. Maar ik vind het vreselijk hoe men daar in de naam van Christus en met de bijbel in de hand elkaar verbijt en vereet, en elkaar virtueel de tent uit rost. Als dat de vrucht van de Geest is weet ik het ook niet meer...
Het staat hier vandaag gewoon in de krant hoor...freek schreef:Dit heb je hoogstwaarschijnlijk overgenomen van de roddelmachine op de Ikon-site.Overleg met de pkn mislukte omdat ze perse half 10 en half 6 wilden kerken.
Ik heb heel die reactie's nog niet gelezen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
En het houd maar niet op;
http://www.refdag.nl/artikel/1285183/Hhg+Montfoort+mag+niet+meer+kerken+in+loods.html
http://www.refdag.nl/artikel/1285183/Hhg+Montfoort+mag+niet+meer+kerken+in+loods.html