ja ik ook. Je op iets beroepen. Ga gewoon de discussie aan.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwSorry, maar dit vind ik echt ongepast!Oorspronkelijk gepost door jacobmag ik hier uit opmaken dat je iemand die je het meest geloofwaardig acht gewoon nablaat?Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwIK vind de reactie van Adrianus niet oneerlijk en ook niet ongepast. Antwoord op deze vraag vind je terug in de posting van Adrianus. Misschien kun je hem de vraag nog eens stellen waarom hij het exact oneerlijk vind.Oorspronkelijk gepost door Miscanthus Waar kritiseert Ds Hegger dan "oneerlijk"de bevindelijke leer?
[Aangepast op 30/12/04 door Barryvrouw]
REO
-
Op iets beroepen? In ieder geval geen persoon die maar achter de meute aandraaft. Discussie Jacob, begin je niet op de denigrerende toon die je nu aanslaat.Oorspronkelijk gepost door jacobja ik ook. Je op iets beroepen. Ga gewoon de discussie aan.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwSorry, maar dit vind ik echt ongepast!Oorspronkelijk gepost door jacobmag ik hier uit opmaken dat je iemand die je het meest geloofwaardig acht gewoon nablaat?Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw IK vind de reactie van Adrianus niet oneerlijk en ook niet ongepast. Antwoord op deze vraag vind je terug in de posting van Adrianus. Misschien kun je hem de vraag nog eens stellen waarom hij het exact oneerlijk vind.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
Heb je U2U gestuurd. Laten we deze topic niet ****** offtopicen (andere woordkeus voor de neerlandicussen) met een discussie over ds. Hegger.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusNee, ik vraag aan jou waarom jij de posting van Adrianus niet oneerlijk vind. Ik concludeer daaruit dat je het met hem eens bent dat Ds Hegger de schriftuurlijk bevindelijke prediking op ene oneerlijke manier kritiseert. Waar dan?Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwIK vind de reactie van Adrianus niet oneerlijk en ook niet ongepast. Antwoord op deze vraag vind je terug in de posting van Adrianus. Misschien kun je hem de vraag nog eens stellen waarom hij het exact oneerlijk vind.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusWaar kritiseert Ds Hegger dan "oneerlijk"de bevindelijke leer?Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw (Bijna) iedere discussie wordt afgedaan als in strijd zijnde met het negende gebod. De reactie van Adrianus lijkt mij niet oneerlijk.
ach als jij nou gewoon eff hier zou neer zetten wat Adrianus zou hebben geschreven dan hadden we iets. Nu roep je maar wat. Ik vraag me af of je zelf weet waar het over gaat.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwOp iets beroepen? In ieder geval geen persoon die maar achter de meute aandraaft. Discussie Jacob, begin je niet op de denigrerende toon die je nu aanslaat.Oorspronkelijk gepost door jacobja ik ook. Je op iets beroepen. Ga gewoon de discussie aan.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwSorry, maar dit vind ik echt ongepast!Oorspronkelijk gepost door jacob mag ik hier uit opmaken dat je iemand die je het meest geloofwaardig acht gewoon nablaat?
En nablaten betekent niets minder dan domweg napraten. En ik stel het zelfs nog vragend.
iets goedkoop noemen lijkt me wel wat verder gaan.
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffOorspronkelijk gepost door BarryvrouwHeb je U2U gestuurd. Laten we deze topic niet vervuilen met een discussie over ds. Hegger.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusNee, ik vraag aan jou waarom jij de posting van Adrianus niet oneerlijk vind. Ik concludeer daaruit dat je het met hem eens bent dat Ds Hegger de schriftuurlijk bevindelijke prediking op ene oneerlijke manier kritiseert. Waar dan?Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwIK vind de reactie van Adrianus niet oneerlijk en ook niet ongepast. Antwoord op deze vraag vind je terug in de posting van Adrianus. Misschien kun je hem de vraag nog eens stellen waarom hij het exact oneerlijk vind.Oorspronkelijk gepost door Miscanthus Waar kritiseert Ds Hegger dan "oneerlijk"de bevindelijke leer?
dit is echt het toppunt
- Miscanthus
-
Je zou zelf ook eerst de reactie van Adrianus kun lezen (de laatste voor alle duidelijkheid). Waar wil je over discussieren? Of nablaten en goedkoop dezelfde woorden zijn? Sorry, maar daar heb ik geen zin in. En jij zou je veel andere dingen moeten afvragen. Dat is nogal een werk om je af te vragen van elk forumlid waar hij of zij kennis van heeft. Het spijt me maar voor mij is echt wel weer eens duidelijk geworden hoe jij een discussie wilt aangaan. Ik vind het ontzettend zielig dat je de persoon negatief gaat neerzetten en dan min of meer uitdaagt de discussie aan te gaan. Misselijkmakend.Oorspronkelijk gepost door jacob
ach als jij nou gewoon eff hier zou neer zetten wat Adrianus zou hebben geschreven dan hadden we iets. Nu roep je maar wat. Ik vraag me af of je zelf weet waar het over gaat.
En nablaten betekent niets minder dan domweg napraten. En ik stel het zelfs nog vragend.
we houden er maar over op okay.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwJe zou zelf ook eerst de reactie van Adrianus kun lezen (de laatste voor alle duidelijkheid). Waar wil je over discussieren? Of nablaten en goedkoop dezelfde woorden zijn? Sorry, maar daar heb ik geen zin in. En jij zou je veel andere dingen moeten afvragen. Dat is nogal een werk om je af te vragen van elk forumlid waar hij of zij kennis van heeft. Het spijt me maar voor mij is echt wel weer eens duidelijk geworden hoe jij een discussie wilt aangaan. Ik vind het ontzettend zielig dat je de persoon negatief gaat neerzetten en dan min of meer uitdaagt de discussie aan te gaan. Misselijkmakend.Oorspronkelijk gepost door jacob
ach als jij nou gewoon eff hier zou neer zetten wat Adrianus zou hebben geschreven dan hadden we iets. Nu roep je maar wat. Ik vraag me af of je zelf weet waar het over gaat.
pas op met oliebollen. Kan je ook ziek van worden.
-
Volgens mij heb ik geen enkele aantijging gedaan.Oorspronkelijk gepost door MiscanthusDat doen we niet, dat is al gebeurd. En ik zou graga die aantijgingen bewezen zien en anders moeten ze herroepen worden. Zo simpel ligt het en dat is ook Bijbels.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwHeb je U2U gestuurd. Laten we deze topic niet vervuilen met een discussie over ds. Hegger.
En daarnaast neem je deel aan een forum, waarop niet ieder dezelfde mening is toegedaan. Dus mijn reactie zijn louter eerlijk en blijven zoals ze zijn.
-
Ik stuur je er wel een paar.Oorspronkelijk gepost door jacobwe houden er maar over op okay.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwJe zou zelf ook eerst de reactie van Adrianus kun lezen (de laatste voor alle duidelijkheid). Waar wil je over discussieren? Of nablaten en goedkoop dezelfde woorden zijn? Sorry, maar daar heb ik geen zin in. En jij zou je veel andere dingen moeten afvragen. Dat is nogal een werk om je af te vragen van elk forumlid waar hij of zij kennis van heeft. Het spijt me maar voor mij is echt wel weer eens duidelijk geworden hoe jij een discussie wilt aangaan. Ik vind het ontzettend zielig dat je de persoon negatief gaat neerzetten en dan min of meer uitdaagt de discussie aan te gaan. Misselijkmakend.Oorspronkelijk gepost door jacob
pas op met oliebollen. Kan je ook ziek van worden.
Er gaat nu precies gebeuren waar ds Hegger voor waarschuwt. Hij vraagt het aan te tonen waar hij misgaat en Adrianus roept op ds Visscher te scannen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Het is toch volkomen duidelijk. Ds. Visscher heeft een uitgebreide recensie geschreven. Hier wordt naar verwezen.
En wat doet ds. Hegger? In plaats van het geven van een verweer naar aanleiding van de inhoud van die recensie (die hij ongetwijfeld zal kennen), roept hij: "Geef dan eens concreet aan waarin ik de bevindelijke leer ‘op een oneerlijke manier’ heb weergegeven. Etc."
De recensie is concreet!
[Aangepast op 31/12/04 door Wout]
En wat doet ds. Hegger? In plaats van het geven van een verweer naar aanleiding van de inhoud van die recensie (die hij ongetwijfeld zal kennen), roept hij: "Geef dan eens concreet aan waarin ik de bevindelijke leer ‘op een oneerlijke manier’ heb weergegeven. Etc."
De recensie is concreet!
[Aangepast op 31/12/04 door Wout]