Omdat mijnschoonzus nu absolute rust moet houden komt ze tijdelijk met haar 1 jarig zoontje bij ons wonen.
Hierdoor zal ik minder frequent hier te vinden zijn,
maar misschien wel beter.
Voor je het weet ben je verslaafd.
En onderstaande gedicht zal ik haar zeker laten lezen!
Gebedsverhoring
-
Bedankt Marnix, voor deze reaktie!Marnix schreef:Klopt. Uiteindelijk zal God deze gebeden ook verhoren. Zelfs als een christen overlijdt, want we zullen hem/haar in gezonde toestand terugzien op de nieuwe aarde / hemel, ja zelfs zo gezond dat er nooit meer ziekte of dood zal zijn.
Gebeden worden niet altijd verhoord op de manier dat wij zouden willen. Mijn tante-zeggertje was drie jaar toen hij kanker kreeg en zes toen hij overleed. We hebben heel wat afgebeden... Of de kuren mochten aanslaan, of de operaties mochten slagen...
Maar God nam hem weg.
In Zijn arm de lammeren.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
uitgeworpen schreef:Misschien oneerbiedig, maar ik moet zeggen: GEWELDIG!Marnix schreef:Klopt. Uiteindelijk zal God deze gebeden ook verhoren. Zelfs als een christen overlijdt, want we zullen hem/haar in gezonde toestand terugzien op de nieuwe aarde / hemel, ja zelfs zo gezond dat er nooit meer ziekte of dood zal zijn.
Éër zij riepen zal Ik hun antwoorden. Ik geloof vast dat dit uw ervaring is. Geloofd zij God met diep ontzag... Ik heb in zo'n situatie mogen horen zingen, terwijl God alles wegnam: 's Heeren Goedheid kent geen palen................
Bedankt Marnix, voor deze reaktie!
Gebeden worden niet altijd verhoord op de manier dat wij zouden willen. Mijn tante-zeggertje was drie jaar toen hij kanker kreeg en zes toen hij overleed. We hebben heel wat afgebeden... Of de kuren mochten aanslaan, of de operaties mochten slagen...
Maar God nam hem weg.
In Zijn arm de lammeren.
-
Misschien oneerbiedig, maar ik moet zeggen: GEWELDIG!
Éër zij riepen zal Ik hun antwoorden. Ik geloof vast dat dit uw ervaring is. Geloofd zij God met diep ontzag... Ik heb in zo'n situatie mogen horen zingen, terwijl God alles wegnam: 's Heeren Goedheid kent geen palen................
Wat bedoel je nou precies.
Is jouw reaktie een reaktie op Marnix of op die van mij?
:
Wat bedoel je nou precies.
Is jouw reaktie een reaktie op Marnix of op die van mij?

Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.