erdeemobiel

rekcor

Bericht door rekcor »

(...) dubbelpost
Laatst gewijzigd door rekcor op 09 nov 2006, 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.
rekcor

Bericht door rekcor »

geledu schreef:Ook hierin nu de mogelijkheid om je kinderen op te voeden in overeenstemming met de doop belofte.
Geen excuus om kinderen een mobiel te geven met open internet.
Ik heb eens gehoord van iemand die wees op de gevaren van de moderne media.maar die aangaf dat de duivel steeds weer nieuwe manieren vind.
Hij gaf aan dat dat wel eens de grootste alles overspoelende vloedgolf van de secularisatie kon zijn om de jeugd op te schepen met een mobiel met tv en open internet.

Gelukkig is er nu een alternatief.
De wereld na-apen dus. Ik ga bijna parallellen zien met argumenten van bepaalde mensen in de discussie...over christelijke popmuziek :mrgreen:
memento

Bericht door memento »

Wel interessant. Als RDMobile goed loopt, is het een klein kunstje om bij te gaan houden op welke plekken of welke gebieden veel refo's zich ophouden.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

memento schreef:Wel interessant. Als RDMobile goed loopt, is het een klein kunstje om bij te gaan houden op welke plekken of welke gebieden veel refo's zich ophouden.
Nou......
Zeeland, Zuidhollandse eilanden, Veluwe, Urk, etc, etc, daar heb ik geen inzage voor nodig bij RefoMobiel
refo

Bericht door refo »

Mister schreef:
memento schreef:Wel interessant. Als RDMobile goed loopt, is het een klein kunstje om bij te gaan houden op welke plekken of welke gebieden veel refo's zich ophouden.
Nou......
Zeeland, Zuidhollandse eilanden, Veluwe, Urk, etc, etc, daar heb ik geen inzage voor nodig bij RefoMobiel
Daar wonen ze.
RD Mobiel geeft inzicht in: waar zitten ze op dit moment.
plebe

Bericht door plebe »

Tijdens de Landbouw Rai schijnt dat de rosse buurt te zijn.......
Gelooft het evangelie en bekeert u !
jvdg

Bericht door jvdg »

plebe schreef:Tijdens de Landbouw Rai schijnt dat de rosse buurt te zijn.......
Schijnt? Is dat goed gerucht over uw naaste voortbrengen? En dat op basis van "schijnt". :cry:
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Ik ben ook benieuwd waar de opmerking over de rosse buurt op gebaseerd is. Ben je ze daar dan weleens tegengekomen, Plebe? Of heb je het van horen zeggen?
Petrus

Bericht door Petrus »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kom op luitjes, een beetje prikkelend-humoristische realiteit van "zélfs refo's zijn nu eenmaal geen heiligen".......hebben we dan zúlke lange tenen?????
jvdg

Bericht door jvdg »

Petrus schreef:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

"zélfs refo's zijn nu eenmaal geen heiligen"
Daarom juist!!
plebe

Bericht door plebe »

Dathenum schreef:Ik ben ook benieuwd waar de opmerking over de rosse buurt op gebaseerd is. Ben je ze daar dan weleens tegengekomen, Plebe? Of heb je het van horen zeggen?
Ooit gelezen in een artikel over de discrepantie tussen leer en leven binnen de ger. gezindte.
Zelf kom ik er al jaren niet meer. :lol:
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Petrus

Bericht door Petrus »

jvdg schreef:
Daarom juist!!
Wat bedoel je eigenlijk met "Daarom juist"??? Kan er ff geen warme chocolademelk van maken..............
jvdg

Bericht door jvdg »

Petrus schreef:
jvdg schreef:
Daarom juist!!
Wat bedoel je eigenlijk met "Daarom juist"??? Kan er ff geen warme chocolademelk van maken..............
Ik bedoelde te zeggen dat het onnodig vuile was uithangen van de refo's niet nodig is. Ze behoeven ook niet beschermd te worden, maar de deelnemers aan dit forum weten heus wel dat wij allen niet van enige smet vrij zijn.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Het RD is een commercieel bedrijf. In theorie mogen ze ook wapens verkopen.

Het enige bezwaar die mogelijkerwijs zou kunnen optreden is wat ik bij de GKV wel eens zag. Je had een opdracht op school waarin er vanuit gegaan werd dat jij het ND leest of dat de dominee in de preek er naar refereert op een manier dat je hem wel moet lezen als GKV'er.

M.a.w. je moet niet omdat je deel neemt aan de zuil op een gegeven moment aan de producten van het RD vast zitten. Ze mogen het proberen, maar ik zal er niet vrolijk om worden.
Guppy

Bericht door Guppy »

Mister schreef:1 x is ook wel duidelijk ;-)

Kijk, ik baseer het heel eenvoudig hierop: je ziet in mobieltjesland ook weer een trend terug naar eenvoudige toestellen. Apparaten speciaal voor kinderen en ouderen etc.
Heel veel mensen willen gewoon een telefoon om te bellen en verder niets. Ik verwacht dat de markt daar ook iets mee zal doen, vandaar. En of dat nu 5, 10, 20 jaar is, i don't know...
Verder heb ik zo'n schitterende Nokia met internet, videocamera, radio en weet ik nog wat meer. Ik gebruik er totaal niets van, alleen de bel/sms functies... En ken jij mensen met zo'n internet telefoon die dat gebruiken? Ik eigenlijk niet! Het is onhandig met die toetsjes, in verhouding tot mijn adsl ontzettend duur en 't is een verdraaid klein schermpje...
Weet je, er zijn heel veel mensen die zo'n ding hebben. 't Zit er nu eenmaal op zeggen ze dan.
Maar, waarom dan niet 1 zonder die toeters en bellen aangeschaft. Is nog goedkoper ook.
Het blijft een feit, zolang er vraag is, wordt het gemaakt.
En daar doen we zelf aan mee.
En nu het RD ook.
Ik vind het een onnodige stap, en ik vraag me ook erg af of het zakelijk gezien oplevert wat ze willen.
Plaats reactie