nog nooit zoveel gergemmers in mijn kerk gezien...
RHENEN - De Jeugdbond van de Gereformeerde Gemeenten (JBGG) belegde zaterdag in de Cunerakerk in Rhenen een jongerenhervormingsavond. Het thema van de avond was ”God boog mijn zin”. Spreker was ds. G. J. van Aalst. Medewerking aan de avond, die onder leiding stond van JBGG-directeur J. H. Mauritz, werd verleend door het jongerenkoor ”Cantilena” uit Werkendam en het jongerenkoor ”Con Forza” uit Poederoijen. - Foto William HoogteylingLassie schreef:vertel. zijn dat allemaal gergemmers?
hihi, wel grappig!!!! 8)Miscanthus schreef:RHENEN - De Jeugdbond van de Gereformeerde Gemeenten (JBGG) belegde zaterdag in de Cunerakerk in Rhenen een jongerenhervormingsavond. Het thema van de avond was ”God boog mijn zin”. Spreker was ds. G. J. van Aalst. Medewerking aan de avond, die onder leiding stond van JBGG-directeur J. H. Mauritz, werd verleend door het jongerenkoor ”Cantilena” uit Werkendam en het jongerenkoor ”Con Forza” uit Poederoijen. - Foto William HoogteylingLassie schreef:vertel. zijn dat allemaal gergemmers?
Tell me, what is so funny?Lassie schreef:hihi, wel grappig!!!! 8)Miscanthus schreef:RHENEN - De Jeugdbond van de Gereformeerde Gemeenten (JBGG) belegde zaterdag in de Cunerakerk in Rhenen een jongerenhervormingsavond. Het thema van de avond was ”God boog mijn zin”. Spreker was ds. G. J. van Aalst. Medewerking aan de avond, die onder leiding stond van JBGG-directeur J. H. Mauritz, werd verleend door het jongerenkoor ”Cantilena” uit Werkendam en het jongerenkoor ”Con Forza” uit Poederoijen. - Foto William HoogteylingLassie schreef:vertel. zijn dat allemaal gergemmers?