Opzoek : W. Vlastuin - Word vervuld

Plaats reactie
mayflower

Opzoek : W. Vlastuin - Word vervuld

Bericht door mayflower »

Ben opzoek naar het volgende werk, en dus de vraag of iemand mischien dit boek te koop heeft :W. Vlastuin - Word vervuld (Werk van de Heilige Geest) ?
uitgeworpen

Re: Opzoek : W. Vlastuin - Word vervuld

Bericht door uitgeworpen »

mayflower schreef:Ben opzoek naar het volgende werk, en dus de vraag of iemand mischien dit boek te koop heeft :W. Vlastuin - Word vervuld (Werk van de Heilige Geest) ?
Je mag hem wel lenen. :wink: Is hij niet gewoon te koop?
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
mayflower

Bericht door mayflower »

uitgeworpen schreef:
mayflower schreef:Ben opzoek naar het volgende werk, en dus de vraag of iemand mischien dit boek te koop heeft :W. Vlastuin - Word vervuld (Werk van de Heilige Geest) ?
Vriendelijk van je uitgeworpen, maar ik heb dit boek liever zelf in bezit (i.v.m onderstrepen en aantekeningen). Het boek is uitverkocht, en bij de Denhertog (antiquariaat) hebben ze deze op dit moment ook niet. Ik hoop deze 2e hands te krijgen.
Als er forumleden zijn die dit boek willen verkopen, bied ik me graag aan.

Trouwens uitgeworpen, wat vind je zelf van boek ? Gaf het je enig inzicht m.b.t het verstaan wat de vervulling met de Geest betekent ?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

uitgeworpen schreef:
Je kunt de ds ook vragen of hij zelf nog exemplaren in voorraad heeft. Dat wil weleens zo zijn... Vaak krijgen ze wel een stapeltje presentexemplaren of zo.

http://www.wvanvlastuin.nl/
mayflower

Bericht door mayflower »

Hendrikus schreef:
uitgeworpen schreef:
Je kunt de ds ook vragen of hij zelf nog exemplaren in voorraad heeft. Dat wil weleens zo zijn... Vaak krijgen ze wel een stapeltje presentexemplaren of zo.

http://www.wvanvlastuin.nl/
Ik heb zonet een exemplaar besteld voor 8,50, ben erg benieuwd!
mayflower

Bericht door mayflower »

Heb de eerste twee hoofdstukken gelezen, en vind t'boek erg goed en helder, het is een van de betere boeken dat ik gelezen hebt over de Heilige Geest.
Plaats reactie