Nee, nee, t is heel hip geworden:Gian schreef:Is het ook nog steeds;
'DE SAAMBINDER der gereformeerde gemeente'?
De Saambinder - Kerkelijk weekblad van de Gereformeerde Gemeenten.
Bewaar het Pand niet, die is juist hartstikke hip.refo schreef:D'r stonden zoveel lovende woorden hier, dat ik het een beetje vond tegenvallen toen ik het zag.....
Het lettertype van de naam veranderen had ik niet gedaan als ik ze was. Dat vormt toch een soort 'logo'. Samen met 'De Wachter Sions' en (ik dacht) Bewaar het pand had de Saambinder deze begin 20-eeuwse letters. Nou oogt het toch meer als een kerkbode.
Werd ook wel eens tijd hé :roll:Jongere schreef:Jaja, langzamerhand komen we tot de kern in het topic... :mrgreen:memento schreef:Nee, nee, t is heel hip geworden:Gian schreef:Is het ook nog steeds;
'DE SAAMBINDER der gereformeerde gemeente'?
De Saambinder - Kerkelijk weekblad van de Gereformeerde Gemeenten.
De saambinder ziet er i.i.g. niet zo uit als het boek op dat plaatje van jou Helmahelma schreef::shock:Afgewezen schreef:Ik keek vandaag De Saambinder in (heb hem zelf niet, maar m'n moeder heeft 'm) en ik werd moe van de gezapigheid die het blaadje uitstraalt.
De Gereformeerde Gemeenten staan op zijn kop en in De Saambinder keuvelt men rustig verder...
Sorry, maar dit moest ik even kwijt.
Afgewezen, wat had je er dan in willen lezen?Afgewezen schreef:Ik keek vandaag De Saambinder in (heb hem zelf niet, maar m'n moeder heeft 'm) en ik werd moe van de gezapigheid die het blaadje uitstraalt.
De Gereformeerde Gemeenten staan op zijn kop en in De Saambinder keuvelt men rustig verder...
de ene kiftpartij na de andere????Arretje schreef:Afgewezen, wat had je er dan in willen lezen?Afgewezen schreef:Ik keek vandaag De Saambinder in (heb hem zelf niet, maar m'n moeder heeft 'm) en ik werd moe van de gezapigheid die het blaadje uitstraalt.