Nieuwe vormgeving Saambinder

Jongere

Bericht door Jongere »

Mooie vormgeving!
Adelbach

Bericht door Adelbach »

Ik heb de Saamninder enkele weken ook opgezegd en hem niet meer gekregen.
Over de nieuwe vormgeving kan ik niet oordelen. Is de inhoud ook aangepast?
Als dit zo is ga ik me weer abonneren.
refo

Bericht door refo »

Iedere week weer anders. :mrgreen:
helma

Bericht door helma »

Dat is denk standard ofzo. Toen ik hem opzegde moest ik hem ook nog een jaar gratis blijven lezen.
ik vind het een reuze sympathiek gebaar
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

helma schreef:
Dat is denk standard ofzo. Toen ik hem opzegde moest ik hem ook nog een jaar gratis blijven lezen.
ik vind het een reuze sympathiek gebaar
ahum.
dré

Bericht door dré »

Zag hem gisteren liggen en ik moet zeggen dat het er goed uit ziet.

[marq=right]Prima actie van de redactie[/marq]

:!:
dré
--------

Credo in unum Deo
Petrus

Bericht door Petrus »

Ten eerste: ziet er prima uit...compliment voor de durf van de redactie om én steunkleuren te gebruiiken én het lettertype aan te passen!!

Ten tweede, ieder die zo'n kritiek heeft op de Saambinder: léés het blad dan ook niet. Heb je gelijk niks om tegenaan te schoppen.

Ik lees de Saambinder elke week (bijna) van het eerste tot het laatste. Soms zijn er dingen waarvan ik denk: nou nou....maar om dan maar kritieken te gaan uiten.......

óf je leest min of meer over je ergernisgevende stukjes heen, of je leest hem helemaal niet.
limosa

Bericht door limosa »

ik lees dat krantje niet maar als ik zie dat er in een paar uur tijd een heel topic van vol-gepost wordt moet het wel een fantastisch magazine zijn geworden
Petrus

Bericht door Petrus »

limosa schreef:ik lees dat krantje niet maar als ik zie dat er in een paar uur tijd een heel topic van vol-gepost wordt moet het wel een fantastisch magazine zijn geworden
alles is relatief, maar om nu uitersten te poneren is ook weer zo wat.

de Saambinder is een goed blad, punt

Ik ga ook niet schoppen tegen de Waarheidsvriend oid omdat ik het er totaal niet mee eens ben, maar ik lees het dan gewoon niet.

ik kan mij in zewer grote lijnen wél vinden in de Saambinder, punt. En ik vind het niet juist dat ánderen die er zo fel tegen van leer trekken omdat ze het met de Saambinder ábsoluut niet eens zijn, tóch het blad blíjven lezen.

Distantiëer je dan van een blad waarvan je zo verschilt van mening omtrent inhoudt en zienswijzen.
limosa

Bericht door limosa »

ik schop nergens tegen, ik ben geen GerGem-mer, lees de SB dus niet, maar verbaas me er slechts over dat zelfs over de lay-out van het club-blad een heel topic gevuld kan worden, als we niks anders hebben om over te praten lijkt het mij wat schraal geworden
Petrus

Bericht door Petrus »

limosa schreef:ik schop nergens tegen, ik ben geen GerGem-mer, lees de SB dus niet, maar verbaas me er slechts over dat zelfs over de lay-out van het club-blad een heel topic gevuld kan worden, als we niks anders hebben om over te praten lijkt het mij wat schraal geworden
ik sprak over jouw hoofd heen richting anderen die zo lekker kunnen schoppen tegen een bepaald kerkverband én het daaraan verbonden kerkblad.

Bén je geen GerGemmer, en lees je tóch het kerkblad, dan zul je altijd wel aanleiding vinden om je gal te spuwen over allerhande zaken.............

Want als ik (bijvoorbeeld) de Waarheidsvriend ter hand zou nemen, dan lees ik die met de intentie om te leren hoe ándere kerkverbanden met leerstellingen en vraagstukken bezig zijn en daarover in discussie zijn.

Het is echt verre van mij om mij dan af te zetten tegen het geschrevene, en als het mij "te dol wordt" dan moet ik dat blad gewoon niet lezen. PUNT UIT OVER SLUITEN

Dát is wat ik even kwijt wilde.
uitgeworpen

Bericht door uitgeworpen »

Petrus schreef:
limosa schreef:
Want als ik (bijvoorbeeld) de Waarheidsvriend ter hand zou nemen, dan lees ik die met de intentie om te leren hoe ándere kerkverbanden met leerstellingen en vraagstukken bezig zijn en daarover in discussie zijn.
Als je met zo'n grondhouding andere krantjes dan die van eigen kerkelijke richting zou lezen, mja...dan zou ik er niet aan beginnen.
Bij mij thuis hadden ze echt van alles; Saambinder, blaadje van bewaar het pand geref. weekblad, Waarheidsvriend. Goed, mijn vader was verknocht aan het geref. Weekblad ( weet niet wat het was) maar er waren nooit discussies over. Leuk toch, al die krantjes? Om Sions wil hadden ze ook. Lekker duur maar wel afwisselend.
helma

Bericht door helma »

[quote Uitgeworpen] Bij mij thuis hadden ze echt van alles; Saambinder, blaadje van bewaar het pand geref. weekblad, Waarheidsvriend. Goed, mijn vader was verknocht aan het geref. Weekblad ( weet niet wat het was) maar er waren nooit discussies over. Leuk toch, al die krantjes? Om Sions wil hadden ze ook. Lekker duur maar wel afwisselend.[/quote]

hij heeft vast een brede kijk gekregen op kerkelijk Nederland :!:
uitgeworpen

Bericht door uitgeworpen »

helma schreef:
Bij mij thuis hadden ze echt van alles; Saambinder, blaadje van bewaar het pand geref. weekblad, Waarheidsvriend. Goed, mijn vader was verknocht aan het geref. Weekblad ( weet niet wat het was) maar er waren nooit discussies over. Leuk toch, al die krantjes? Om Sions wil hadden ze ook. Lekker duur maar wel afwisselend.
hij heeft vast een brede kijk gekregen op kerkelijk Nederland :!:
Hij is zeer irenisch :D Dat hou je niet voor mogelijk!
Wil altijd allerlei partijen met elkaar verzoenen... Wauw!
Hij zou zich overal thuis voelen en heeft inderdaad een heel
brede kijk. Ik weet niet of hij de Saambinder echt leest, maar de
andere krantjes wel.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Petrus schreef:óf je leest min of meer over je ergernisgevende stukjes heen, of je leest hem helemaal niet.
Dat komt allebei op hetzelfde neer :mrgreen:

effe zonder dollen: als je lid bent van de GG en je leest teveel ergeniswekkende stukskes, en je moet hem niet mee rlezen, dan ben je wel op een punt gekomen waar je je eens achter je oren moet krabben of je nog wel bij het juiste kerkverband zit.
Voordat je daar weggat kun je al heel wat ergerniswekkende stukjes gelezen hebben (regen wil en dank).
Gesloten