Nieuwe vormgeving Saambinder

Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Miscanthus schreef:
Tiberius schreef:De administratie zal denken: "Die Miscanthus, je weet maar nooit, misschien komt hij wel weer terug in de GerGem".
op zoek naar een wonder :mrgreen:
Ik moet je nageven: je blijft hoopvol :D
Ik ben de administratie niet.
Maar je zal moeten toegeven: ze hebben de Saambinder nu dezelfde kleuren gegeven als jouw avatar. Dat geeft toch te denken. :wink:
olfie

Bericht door olfie »

Tiberius schreef:
Miscanthus schreef:
Tiberius schreef:De administratie zal denken: "Die Miscanthus, je weet maar nooit, misschien komt hij wel weer terug in de GerGem".
op zoek naar een wonder :mrgreen:
Ik moet je nageven: je blijft hoopvol :D
Ik ben de administratie niet.
Maar je zal moeten toegeven: ze hebben de Saambinder nu dezelfde kleuren gegeven als jouw avatar. Dat geeft toch te denken. :wink:
Poging tot toenadering....?
Misschien zijn ze dan tóch op zoek naar eenheid.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Da Capo

Bericht door Da Capo »

Tiberius schreef:
Da Capo schreef:Elk jaar geef ik de gegevens door van onze gemeente en krijg ik een afdruk van pagina zoals die in het kerkelijk jaarboekje staat. Het zal wel in het formaat van quark o.i.d. staan (pakket om copy klaar te maken voor de drukker).
Maar het verbaasd mij aan de ene kant dat ze geen digitaalbestand hebben waar alles geordend instaat. Aan de andere kant verbaasd het me ook niet...
Als scriba van Geldermalsen (concludeer ik uit je posting) zou je wat meer invloed op het kerkelijk bureau kunnen uitoefenen (om e.e.a. digitaal te zetten) dan memento.
Waarschijnlijk leveren de meeste scriba's deze gegevens digitaal aan.
En het zou echt in een behoefte voorzien.
Ik ben geen scriba in Geldermalsen, maar neem dit deeltje van het scribaat waar.
Ik zit te broeden op een manier om hier een opdracht uit halen (ben van beroep software engineer...)
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Marnix

Bericht door Marnix »

olfie schreef:
Marnix schreef:Zouden meer jongeren de Saambinder nu gaan lezen? Je kan nog zo'n mooie kleur rood hebben nu... maar wat als de inhoud wel zwart-wit is? Ik heb al van een hoop jongeren gehoord dat ze om die reden de saambinder niet lezen.

Gij geheel anders, wordt niet wereldgelijkvormig... maar wel met een leuk kleurtje jongeren willen trekken :P Beetje inconsequent :roll: :mrgreen:
Ben jij profvoetballer?

Trappen ben je goed in :wink:
Het laatste deel was (getuige ook de smileys) scherts. Het eerste deel meen ik wel. Ik heb wel het een en ander aan artikelen gelezen en vaak vond ik ze heel zwartwit en ongenuanceerd
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix

Bericht door Marnix »

elbert schreef:
Marnix schreef:Zouden meer jongeren de Saambinder nu gaan lezen? Je kan nog zo'n mooie kleur rood hebben nu... maar wat als de inhoud wel zwart-wit is? Ik heb al van een hoop jongeren gehoord dat ze om die reden de saambinder niet lezen.

Gij geheel anders, wordt niet wereldgelijkvormig... maar wel met een leuk kleurtje jongeren willen trekken :P Beetje inconsequent :roll: :mrgreen:
Is dit dezelfde Marnix die vindt dat de vormgeving van de eredienst best wat kleurrijker kan allemaal? Wat is er dan mis met een kleurrijker vormgegeven kerkelijk blad?
haha ja, dat ben ik. Nou klopt het dat ik met veranderingen qua vormgeving ik helemaal geen problemen heb, integendeel. Alleen heb ik vooral problemen met de inhoud van het blad en andere jongeren met mij, dus wat is zo'n stijlverandering dan waard. Prima dat ze het blad wat meer kleur geven maar ik vind dat dat ook inhoudelijk zou moeten gebeuren.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

@Marnix: in dat geval hoef je alleen maar een applausicoontje te laten zien, aangezien dit topic over de vormgeving van de Saambinder gaat en niet over de inhoud. ;)
Marnix

Bericht door Marnix »

Nou en, als het over de vorm gaat komt toch vanzelf ook de inhoud ter sprake. Als het over muzikale vernieuwing in de kerk hebt en we gaan het over opwekking hebben komen we hier ook altijd bij de inhoud uit :D

Dus, ik mag toch best opmerken dat ik de Saambinder een beetje zie als "zwart/wit maar dan nu met een rood randje"
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Marnix schreef:Dus, ik mag toch best opmerken dat ik de Saambinder een beetje zie als "zwart/wit maar dan nu met een rood randje"
Mijn bijbel is ook zwart-wit.
jan03

Bericht door jan03 »

elbert schreef:@Marnix: in dat geval hoef je alleen maar een applausicoontje te laten zien, aangezien dit topic over de vormgeving van de Saambinder gaat en niet over de inhoud. ;)
In de gereformeerde gemeente wordt altijd sterk benadrukt dat als de inhoud wijzigt, de vorm ook verandert. :D
Marnix

Bericht door Marnix »

Dathenum schreef:
Marnix schreef:Dus, ik mag toch best opmerken dat ik de Saambinder een beetje zie als "zwart/wit maar dan nu met een rood randje"
Mijn bijbel is ook zwart-wit.
maar wel op een andere manier.
geledu

Re: Nieuwe vormgeving Saambinder

Bericht door geledu »

Kislev schreef:Het stond een paar dagen terug al in het RD dat De Saambinder een nieuw jasje zou krijgen.

Gisteren lag de nieuwe Saambinder op de mat en ik moet zeggen dat ik er eerst glad overheen keek en niet doorhad dat het de Saambinder was.

Ik vind het mooi geworden, een aantrekkelijkere en frissere uitstraling wat mij betreft.
Bij ons lag de Saambinder vanmiddag op de mat.
Frisse uitstraling, maar ik moest toch wel even wennen.

Maar de ervaring leert dat je snel gewend raakt aan een nieuwe vormgeving.
Voor jeugd is het wel een vormgeving die sneller gelezen wordt.
Gian

Bericht door Gian »

Miscanthus schreef:
Tiberius schreef:
Miscanthus schreef:Ik zie de saambinder ook wekelijks. (...) Daarom laat ik hem ook maar dicht.
Zoals je wel door zal hebben, verschil ik met jou van mening over de inhoud van de Saambinder. :wink:

Maar als je bovenstaande schrijft, en nog serieus meent ook, dan zou ik adviseren: zeg dan het abonnement op en houd het geld in je zak.
Maar ga je dan zeker niet zitten ergeren aan een blaadje, wat jouw smaak niet is. Daarvoor zijn we te kort hier.
heb ik al gedaan, maar hij komt toch....
Dat is denk standard ofzo. Toen ik hem opzegde moest ik hem ook nog een jaar gratis blijven lezen.
Verder valt het reuze mee met de kritiek in dit topic. Als je niet met kritiek om kan gaan snap ik ook niet dat je de saambinder wil lezen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
refo

Bericht door refo »

Gian schreef:
Miscanthus schreef:
Tiberius schreef:
Miscanthus schreef:Ik zie de saambinder ook wekelijks. (...) Daarom laat ik hem ook maar dicht.
Zoals je wel door zal hebben, verschil ik met jou van mening over de inhoud van de Saambinder. :wink:

Maar als je bovenstaande schrijft, en nog serieus meent ook, dan zou ik adviseren: zeg dan het abonnement op en houd het geld in je zak.
Maar ga je dan zeker niet zitten ergeren aan een blaadje, wat jouw smaak niet is. Daarvoor zijn we te kort hier.
heb ik al gedaan, maar hij komt toch....
Dat is denk standard ofzo. Toen ik hem opzegde moest ik hem ook nog een jaar gratis blijven lezen.
Verder valt het reuze mee met de kritiek in dit topic. Als je niet met kritiek om kan gaan snap ik ook niet dat je de saambinder wil lezen.
Vrumd.
Dat gaat allemaal ten koste van de emerituskas.

Doet het RD dat ook? Dan zeg ik hem meteen op!
Gian

Bericht door Gian »

Ik weet het ook niet. Ik heb wel eens begrepen dat het bij Unionist ook zo ging.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Unionist

Bericht door Unionist »

:mrgreen:

Ik zei hem op en bleef hem krijgen. Toen ik ging verhuizen, heb ik hem teruggestuurd met alleen de mededeling "verhuisd" erop. Dan is het wel afgelopen, dacht ik.

Binnen twee weken ontving ik hem op mijn nieuwe adres....
Toen heb ik maar een briefje gesvhreven dat ik hem toch écht niet meer wilde.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gesloten