Nieuwe vormgeving Saambinder
Nieuwe vormgeving Saambinder
Het stond een paar dagen terug al in het RD dat De Saambinder een nieuw jasje zou krijgen.
Gisteren lag de nieuwe Saambinder op de mat en ik moet zeggen dat ik er eerst glad overheen keek en niet doorhad dat het de Saambinder was.
Ik vind het mooi geworden, een aantrekkelijkere en frissere uitstraling wat mij betreft.
Gisteren lag de nieuwe Saambinder op de mat en ik moet zeggen dat ik er eerst glad overheen keek en niet doorhad dat het de Saambinder was.
Ik vind het mooi geworden, een aantrekkelijkere en frissere uitstraling wat mij betreft.
Re: Nieuwe vormgeving Saambinder
Goed voorbeeld doet goed volgenKislev schreef:Het stond een paar dagen terug al in het RD dat De Saambinder een nieuw jasje zou krijgen.
De Waarheidsvriend onderging eerder dit jaar ook een facelift.
De redactie hopen zo de jongelui te stimuleren het blad te lezenKislev schreef:Het stond een paar dagen terug al in het RD dat De Saambinder een nieuw jasje zou krijgen.
ik vroeg het aan onze oudsten en ze vonden het inderdaad aantrekkelijker om te zien
"niet meer zo zwart"
Dus, wie weet.....
Ik vond de Saambinder er altijd wel eenvoudigjes uitzien. Maar als ik nu de nieuwe naast die van een paar weken terug houd dan lijkt die laatste wel een exemplaar uit de jaren '50.
Zeker wel een verbetering, ik moet alleen nog even wennen dat die statige letters 'De Saambinder' weg zijn en het nu een wat vlotter lettertype is.
Zeker wel een verbetering, ik moet alleen nog even wennen dat die statige letters 'De Saambinder' weg zijn en het nu een wat vlotter lettertype is.
Hopelijk gaat dat nu ook voor de inhoud gelden dan....Kislev schreef:
Klopt, net als "De Wekker" (CGK) overigens.Hendrikus schreef:Goed voorbeeld doet goed volgenKislev schreef:Het stond een paar dagen terug al in het RD dat De Saambinder een nieuw jasje zou krijgen.
Ik vind het mooi geworden, een aantrekkelijkere en frissere uitstraling wat mij betreft.![]()
De Waarheidsvriend onderging eerder dit jaar ook een facelift.
Mooi rood is niet lelijk. Dat geldt ook voor de Saambinder. Een hele stap vooruit in layout en uitstraling.
Het lettertype is ook een stuk moderner en frisser en daardoor veel prettiger leesbaar.
Ik vond het blad qua inhoud altijd al aantrekkelijk (al weet ik dat de meningen daar over verschillen), nu is het dat ook qua vorm.
Even off-topic, voor als het kerkelijk bureau meeleest:
Ik vind alleen die mutaties op het jaarboek een fossiel.
Zet dat hele jaarboek op internet, dan kan iedereen erbij en zijn mutaties veel makkelijker uit te voeren.
Het lettertype is ook een stuk moderner en frisser en daardoor veel prettiger leesbaar.
Ik vond het blad qua inhoud altijd al aantrekkelijk (al weet ik dat de meningen daar over verschillen), nu is het dat ook qua vorm.
Zet dat hele jaarboek op internet, dan kan iedereen erbij en zijn mutaties veel makkelijker uit te voeren.
Perfect voorstel! Alleen heb ik helaas niet de mogelijkheid dat te beïnvloeden.. Iemand anders misschien wel?Tiberius schreef:
Ik ben wel bereid de website te maken en te hosten tegen weinig/geen kosten. Nu nog iemand vinden die alles wil overtikken, en alle wijzigingen wil invoeren....jan03 schreef:Perfect voorstel! Alleen heb ik helaas niet de mogelijkheid dat te beïnvloeden.. Iemand anders misschien wel?Tiberius schreef:
Dat is het paard achter de wagen spannen.memento schreef:Ik ben wel bereid de website te maken en te hosten tegen weinig/geen kosten. Nu nog iemand vinden die alles wil overtikken, en alle wijzigingen wil invoeren....jan03 schreef:Perfect voorstel! Alleen heb ik helaas niet de mogelijkheid dat te beïnvloeden.. Iemand anders misschien wel?Tiberius schreef:
Het kerkelijk bureau heeft al die gegevens ongetwijfeld digitaal beschikbaar. Het zou mooi zijn als ze die beschikbaar stellen.
Ik neem trouwens zomaar aan, dat geld geen rol speelt...
- Miscanthus
Misschien als particulier iniatief... Als er mensen zijn die het kerkelijk jaarboek willen overtikken, en de wijzigingen overnemen uit de SB...Kislev schreef:Lijkt me niet verstandig als het kerkelijk jaarboek op internet komt. De GerGem gaat immers terughoudend om met internet. Bovendien zal een flink deel van de lezers geen internet hebben dus zul je toch die mutaties van het jaarboek in de Saambinder moeten publiceren.