Ja, voelde me ook al ernstig ontregeld. En dat bij die hitte...Tiberius schreef:Last van de hitte gehad of serverproblemen?
Refoforum was zelfs uit de DNS-entries verdwenen.
Gelukkig is hij er weer. Kreeg al ontwenningsverschijnselen.

en:plebe schreef:Hoe quotte ik een gedeelte van een tekst uit een eerdere reply?
plebe schreef:Hoe quotte ik een gedeelte van een tekst uit een eerdere reply?
rekcor schreef:Makkelijk he?
Afgewezen schreef:Hoe kan ik de naam van een link veranderen?
Ik zie wel eens bijv. dit: lees dit artikel, en dan zit onder dat onderstreepte 'dit' een link.
Ik kan alleen maar linken met de naam van de link voluit.
Wie leert mij de truc?
Je bent net iets te laat Hendrikus, Afgewezen is het al het goed is nu aan het proberen. Hij kent als het goed is nu het kunstje.Hendrikus schreef:Stel, je hebt een interessante site gevonden met de titel "Hypotheekaanvraag afgewezen". Je heet Afgewezen of je heet 't niet...
De url van die site is http://www.marktplaza.nl/Hypotheekaanvr ... 366899.php
Je wilt die site onder onze aandacht brengen.
Dan typ je:
Beste mensen, nu heb ik me toch iets interessants gevonden: de site Hypotheekaanvraag afgewezen. Kijk eens
- en daarachter wil je het woordje hier aanklikbaar hebben, met de bijbehorende link
Dan ga je naar het knopje met de wereldbol {weblink invoegen]. Daar wordt gevraagd: voer de weblink in. Daar plak of type je dus http://www.marktplaza.nl/Hypotheekaanvr ... 366899.php
Vervolgens wordt gevraagd: voer de naam in. En daar type je het woordje hier.
Resultaat: zie hier.
Afgewezen schreef:Hoe kan ik de naam van een link veranderen?
Ik zie wel eens bijv. dit: lees dit artikel, en dan zit onder dat onderstreepte 'dit' een link.
Ik kan alleen maar linken met de naam van de link voluit.
Wie leert mij de truc?
Zo, heb jij hem het kunstje uitgelegd via de achterdeur?Christiaan schreef:Je bent net iets te laat Hendrikus, Afwezig is het al het goed is nu aan het proberen. Hij kent als het goed is nu het kunstje.
Code: Selecteer alles
[url=www.rickmarsman.nl]klik[/url]
Ja baas.................Hendrikus schreef:Zo, heb jij hem het kunstje uitgelegd via de achterdeur?Christiaan schreef:Je bent net iets te laat Hendrikus, Afwezig is het al het goed is nu aan het proberen. Hij kent als het goed is nu het kunstje.
Nou, ik hoop dat zij met onze instructies uit de voeten kan![]()
Overigens heet zij niet Afwezig, al is zij het soms wel :mrgreen: