Vasten op zondag?
Daar waren we al uit... we waren alleen ff aan het doorpraten hoe je dat "rusten en ontspannen" invult.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Christiaan
Ja, en ik denk dat het niet verkeerd is om bepaalde zaken de laten, en de preek nog eens te herkauwen.Marnix schreef:Daar waren we al uit... we waren alleen ff aan het doorpraten hoe je dat "rusten en ontspannen" invult.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Soms wel goed idd.... doe ik wel eens met vrienden, waar ik dan zondagavond op bezoek ga.Christiaan schreef:Ja, en ik denk dat het niet verkeerd is om bepaalde zaken de laten, en de preek nog eens te herkauwen.Marnix schreef:Daar waren we al uit... we waren alleen ff aan het doorpraten hoe je dat "rusten en ontspannen" invult.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."