Heeft ze zo'n hekel aan de RO ???geledu schreef:Maar even on topic !!
RO hier aanstaan, mijn vrouw vind het op dit moment vreselijk !!
Welke muziek ben jij nu aan het beluisteren? [2]
- Miscanthus
ik ga overschakelen naar http://www.beethoven.com ............... verandering van spijs doet eten hé??Miscanthus schreef:ook maar weer eens RO....
- Christiaan
Vindt ik ook.Eva schreef:Ik ook sinds kort...maar ik moet zeggen dat het repertoire me behoorlijk tegenvalt...Miscanthus schreef:ook maar weer eens RO....
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Christiaan
:mrgreen: :mrgreen:Petrus schreef:ach Eva en Christiaan............ieder zijn meug zei de boer, en hij kuste zijn varken..............Christiaan schreef:Vindt ik ook.Eva schreef:Ik ook sinds kort...maar ik moet zeggen dat het repertoire me behoorlijk tegenvalt...Miscanthus schreef:ook maar weer eens RO....
Ik hou meer van wat bruin brood op de plank!!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Weet ik en daarom ben ik blij dat jij er wel van genieten kan.Petrus schreef:ach Eva en Christiaan............ieder zijn meug zei de boer, en hij kuste zijn varken..............Christiaan schreef:Vindt ik ook.Eva schreef:Ik ook sinds kort...maar ik moet zeggen dat het repertoire me behoorlijk tegenvalt...Miscanthus schreef:ook maar weer eens RO....
Ik ben overigens geen kenner op muziekgebied, maar ik heb inderdaad wel mijn voorkeur.
- Christiaan
Nee, muziek heb ik het over niet over eten.Petrus schreef:met DIK roomboter én dik suiker................mjammie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Christiaan schreef::mrgreen: :mrgreen:Petrus schreef:
ach Eva en Christiaan............ieder zijn meug zei de boer, en hij kuste zijn varken..............
Ik hou meer van wat bruin brood op de plank!!
Wels aan wat anders gedacht?? :mrgreen: