Zeggen ze dat nooit??Petrus schreef:Al schiet je me volkomen lék......ik zou het écht niet weten
Ik luister nooit naar de RO.
Zeggen ze dat nooit??Petrus schreef:Al schiet je me volkomen lék......ik zou het écht niet weten
Vanaf een uur of 10.00 is het nonstop "doordraaien maar"" tot rond het avond-uur, dan komt men meestal weer met gepresenteerde programma's.Christiaan schreef:Zeggen ze dat nooit??Petrus schreef:Al schiet je me volkomen lék......ik zou het écht niet weten
Ik zeg niet dat het niets is, maar ik luister nooit.Petrus schreef:Vanaf een uur of 10.00 is het nonstop "doordraaien maar"" tot rond het avond-uur, dan komt men meestal weer met gepresenteerde programma's.Christiaan schreef:Zeggen ze dat nooit??Petrus schreef:Al schiet je me volkomen lék......ik zou het écht niet weten
"Ik luister nooit naar de RO"...........dat valt in de categorie "Wat de boer niet kent vreet 'ie niet" en dat is onterecht!!
en ik zei alléén maar dat het onterecht is, maat.......Tiberius schreef:Petrus schreef:Jullie kúnnen het niet laten om over Christiaan heen te walsen hé?? Gedraag je toch eens wat medemenselijker.......christelijk vooral, met liefde voor je medemens............en niet steeds zo kraken, zuigen en stangen.
Niet zeuren, ik heb niet het idee gehad dat ik door Petrus uitspraak ben geraakt. Door andere eerder uitspraken van andere wel.Petrus schreef:en ik zei alléén maar dat het onterecht is, maat.......Tiberius schreef:Petrus schreef:Jullie kúnnen het niet laten om over Christiaan heen te walsen hé?? Gedraag je toch eens wat medemenselijker.......christelijk vooral, met liefde voor je medemens............en niet steeds zo kraken, zuigen en stangen.
Jullie hebben elkaar wel gevonden he ??Christiaan schreef:Niet zeuren, ik heb niet het idee gehad dat ik door Petrus uitspraak ben geraakt. Door andere eerder uitspraken van andere wel.Petrus schreef:en ik zei alléén maar dat het onterecht is, maat.......Tiberius schreef:Petrus schreef:Jullie kúnnen het niet laten om over Christiaan heen te walsen hé?? Gedraag je toch eens wat medemenselijker.......christelijk vooral, met liefde voor je medemens............en niet steeds zo kraken, zuigen en stangen.
Nou en. Met jou heb ik tot nu toe toch ook geen ruzie.geledu schreef:Jullie hebben elkaar wel gevonden he ??Christiaan schreef:Niet zeuren, ik heb niet het idee gehad dat ik door Petrus uitspraak ben geraakt. Door andere eerder uitspraken van andere wel.Petrus schreef:en ik zei alléén maar dat het onterecht is, maat.......Tiberius schreef:
Nee natuurlijk niet !!!Christiaan schreef:Nou en. Met jou heb ik tot nu toe toch ook geen ruzie.geledu schreef:Jullie hebben elkaar wel gevonden he ??Christiaan schreef:Niet zeuren, ik heb niet het idee gehad dat ik door Petrus uitspraak ben geraakt. Door andere eerder uitspraken van andere wel.Petrus schreef: en ik zei alléén maar dat het onterecht is, maat.......
Of jij wel met mij?? :mrgreen: