Muziek voor als je in een dip zit?
- Christiaan
Vaak zelfs Klavescribo, dat is in op komst.Dianne schreef:De bibliotheek bij ons heeft wel bladmuziek. Ik zal eens een keer kijken.
Het zal zeker lonen.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Miscanthus
- Christiaan
Bepaalde of elke willekeurige??Miscanthus schreef:Als ik in een dip zit, ga ik lofpsalmen zingen achter de piano. Dat helpt vrijwel altijd.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
- Miscanthus
Klavescribo? Is dat de opvolger van Klavarskribo dat in de jaren "50 in opkomst was?Christiaan schreef:Vaak zelfs Klavescribo, dat is in op komst.
neeeee, niet echt. maar ik mag graag ff een beetje plagen.........ik zou willen dat IK piano, viool of op wat voor instrument dan ook kan spelen......................wim schreef:Volgens mij zou jij er wat voor over hebben om die rechter emoticon uit mijn avatar te zijn.Petrus schreef:jaaaaaaaaaa, om hoofd-, kies- en maagpijn door te krijgen zeker???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:wim schreef:Helpt altijd.

maar ja, zo heeft ieder zijn of haar eigen talenten..........ikzelf bijvoorbeeld kan perfect "grote teen" spelen............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (als die uitdrukking je tenminste bekend voorkomt snap je dit................)
Gewoon mee beginnen, zou ik zeggen. Er zijn genoeg oude knarren die dat doen. :mrgreen:Petrus schreef: [...] ik zou willen dat IK piano, viool of op wat voor instrument dan ook kan spelen......................:
:
Daar heb je na al die jaren zeker een grote mate van virtuositeit in bereikt?maar ja, zo heeft ieder zijn of haar eigen talenten..........ikzelf bijvoorbeeld kan perfect "grote teen" spelen
Ongeëvenaarde genialiteit........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:wim schreef:Gewoon mee beginnen, zou ik zeggen. Er zijn genoeg oude knarren die dat doen. :mrgreen: ondertussen hun eega's tot grote wanhoop drijvend......................Petrus schreef: [...] ik zou willen dat IK piano, viool of op wat voor instrument dan ook kan spelen......................:
:
Daar heb je na al die jaren zeker een grote mate van virtuositeit in bereikt?
Maar daar is tegenwoordig een oplossing voor: de Silent Violin!Petrus schreef:ondertussen hun eega's tot grote wanhoop drijvend......................
Als je niet van die nieuwerwetse troep houdt, dan is er nog de pochette:Hendrikus schreef:Maar daar is tegenwoordig een oplossing voor: de Silent Violin!Petrus schreef:ondertussen hun eega's tot grote wanhoop drijvend......................