Mannendag
- jakobmarin
http://mannenconferentielunteren.nl/Petrus schreef:Als er eentje in de omgeving van Ede/Barneveld/Apeldoorn gehouden wordt, dan wel.............maar anders is het écht te vér.
Tjonge, Ouweneel en Binnendijk in het Calvijn. Dat dat mag!jakobmarin schreef:Zeeuwse Mannendag - Calvijn College Goes - 4 november 2006
D.V. zaterdag 4 november 2006 hopen wij weer een mannendag te organiseren. Het thema van deze mannendag is al bekend:
Wordt veranderd door de vernieuwing van uw denken!
Is uw knop al om!
Sprekers zijn Willem Ouweneel en Henk Binnendijk.
Bekijk onze flyer (pdf-document) met o.a. het programma en een inschrijfformulier.
Help ons mee de flyer en poster te verspreiden. Print ze uit en geef ze aan familieleden en bekenden!
Klik hier om u in te schrijven voor de mannendag.
Op de pagina mannendag kunt u een uitgebreid verslag vinden van de voorgaande mannendagen. Ook staan hier foto's die tijdens deze dagen genomen zijn.
Eventuele reacties en vragen kunt u aan ons sturen door het reactieformulier in te vullen.
===========
Zijn er mensen die hier (of andere mannendag) heengaan?
Ze wilden jongerenavonden (http://www.jijdaar.nl) houden in de Fruytier in Apeldoorn, maar no way.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
- jakobmarin
Tja :mrgreen: dat komt zeker omdat de 'levensbron avonden' in lang(e)broek zijn.....Unionist schreef: Tjonge, Ouweneel en Binnendijk in het Calvijn. Dat dat mag!
Ze wilden jongerenavonden (http://www.jijdaar.nl) houden in de Fruytier in Apeldoorn, maar no way.
- Miscanthus
Het is een oppepper voor je geloofsleven (als je niet erg vind dat er niet alleen psalmen, maar ook geestelijke liederkens gezongen worden).Tiberius schreef:Laten ze maar oppassen voor het Clara Wichman Instituut, met al die mannendagen.![]()
Zelf hou ik ook niet zo van die meetings, waar vrouwen alleen welkom zijn als ze koffie schenken of achter de boekentafel staan.
Ik ga dus niet. Ongeacht de afstand.
of Tiberius is zelf ook vrouw

Behoeven vrouwen geen oppepper voor hun geloofsleven?Miscanthus schreef:Het is een oppepper voor je geloofsleven (als je niet erg vind dat er niet alleen psalmen, maar ook geestelijke liederkens gezongen worden).Tiberius schreef:Laten ze maar oppassen voor het Clara Wichman Instituut, met al die mannendagen.![]()
Zelf hou ik ook niet zo van die meetings, waar vrouwen alleen welkom zijn als ze koffie schenken of achter de boekentafel staan.
:mrgreen:Miscanthus schreef:of Tiberius is zelf ook vrouw
t is wel of t is niet................wie het denkt te weten mag het zeggen: 50% kans dat je het goed hebt!! :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Behoeven vrouwen geen oppepper voor hun geloofsleven?Miscanthus schreef:Het is een oppepper voor je geloofsleven (als je niet erg vind dat er niet alleen psalmen, maar ook geestelijke liederkens gezongen worden).Tiberius schreef:Laten ze maar oppassen voor het Clara Wichman Instituut, met al die mannendagen.![]()
Maar wie weet wat de kosten (gemiddeld) zijn van zo'n mannendag(en)????
Die avonden gaan ook naar het Revius Lyceum, en het wordt een maandelijkse avond. Derde vrijdag vd mnd. is de planning.jakobmarin schreef:Tja :mrgreen: dat komt zeker omdat de 'levensbron avonden' in lang(e)broek zijn.....Unionist schreef: Tjonge, Ouweneel en Binnendijk in het Calvijn. Dat dat mag!
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ik kan alvast een tipje van de sluier oplichten: ik kon kiezen tussen de nickname Tiberius of Tiberia. :mrgreen:Petrus schreef:t is wel of t is niet................wie het denkt te weten mag het zeggen: 50% kans dat je het goed hebt!! :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Behoeven vrouwen geen oppepper voor hun geloofsleven?Miscanthus schreef:Het is een oppepper voor je geloofsleven (als je niet erg vind dat er niet alleen psalmen, maar ook geestelijke liederkens gezongen worden).Tiberius schreef:Laten ze maar oppassen voor het Clara Wichman Instituut, met al die mannendagen.![]()
Waarom mannendagen? Tja, ze zijn vooral gericht op mannen. Er komen echte mannendingen aan de orde: priester zijn in je gezin, seksualiteit van de man, ambten, enz.
Er zijn overigens ook vrouwendagen, zelfs in de Ger Gem heb je aparte vrouwenbondsdagen. Maar ook de vrouwenweekenden van het GMV zijn een aanrader (ik mag er niet heen, maar hoor soms wel de cd's...)
Er zijn overigens ook vrouwendagen, zelfs in de Ger Gem heb je aparte vrouwenbondsdagen. Maar ook de vrouwenweekenden van het GMV zijn een aanrader (ik mag er niet heen, maar hoor soms wel de cd's...)
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Tjonge, mafketel...........Tiberia is de meervoudsvorm van Tiberius..........Tiberius schreef:Ik kan alvast een tipje van de sluier oplichten: ik kon kiezen tussen de nickname Tiberius of Tiberia. :mrgreen:Petrus schreef:t is wel of t is niet................wie het denkt te weten mag het zeggen: 50% kans dat je het goed hebt!! :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Behoeven vrouwen geen oppepper voor hun geloofsleven?Miscanthus schreef: Het is een oppepper voor je geloofsleven (als je niet erg vind dat er niet alleen psalmen, maar ook geestelijke liederkens gezongen worden).
En tevens de vrouwelijke vorm, want 1 vrouw is duizend mannen te sterk.Petrus schreef:Tjonge, mafketel...........Tiberia is de meervoudsvorm van Tiberius..........Tiberius schreef:Ik kan alvast een tipje van de sluier oplichten: ik kon kiezen tussen de nickname Tiberius of Tiberia. :mrgreen:Petrus schreef:t is wel of t is niet................wie het denkt te weten mag het zeggen: 50% kans dat je het goed hebt!! :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef: Behoeven vrouwen geen oppepper voor hun geloofsleven?
:mrgreen:
- jakobmarin