Pim schreef:luctor et emergo schreef:
ps : wel fijn dat er tegenwoordig zulke heldere en scherpe uitleggers zijn, hebben de Statenvertalers, Luther, Calvijn, en noem maar op het dan verkeerd gezien ? .......ik denk van niet.
Heb je ooit wel eens een boek open gehad van de theologen waar je op dit forum mee smijt? Altijd maar weer kritiek op forumleden, terwijl ik zelden een inhoudelijke bijdrage van je zie. Sterker nog, met je beroep op namen van theologen sla je de plank regelmatig finaal mis. Jammer hoor.
beste Pim,
mij is weleens verteld niet te persoonlijk te worden op het forum,
maar wat jij hier laat zien slaat alles , zeker als moderator .
als ik zo naar iemand toe had gereageerd had ik waarschijnlijk al een waarschuwing gekregen maar dat geldt waarschijnlijk niet voor jou, je braakt er van alles uit. ( heel persoonlijk )
wie ben jij om mij te vragen of ik weleens een boek van bovengenoemde theologen heb open gehad ? ( meer dan jij denkt )
wat betreft kritiek op andere forumleden steek je hand in eigen boezem, hij komt er roetzwart uit.
als het verwijzen naar Statenvertalers, Calvijn, en Luther me komt te staan op een smalend volkomen de plank misslaan , dan moet dat maar, het zegt meer over jou dan over mij.
als laatste wil ik je wijzen op je zogenaamde inhoudelijke bijdrages, jou reactie op mij getuigt niet van inhoud maar van persoonlijke rancune, zonder inhoud,
dat is pas jammer !