Ik geloof niet zo in deze 'goede' combi. Ten eerste om wat je al zegt, het zijn stuk voor stuk persoonlijkheden. Die kan je niet zo maar bij elkaar stoppen. Ten tweede omdat er meer voor nodig is dan een paar raakvlakken om goed samen te kunnen werken. Alleen het conservatieve gedachtegoed is m.i. niet genoeg, laat staan bijvoorbeeld een visie op allochtonen. Spruyt geeft dat zelf ook aan, het gaat om de gedachte waaruit je je politiek voert. Spruyt zou m.i. een goede zijn voor een eigen, nieuwe partij, helaas zijn die er al veel te veel dus maakt dat ook geen kans. Maar bij elkaar stoppen komen alleen maar nog meer splinterpartijen uit voort.limosa schreef:Pastor en Eerdmans met Spruyt, zou een goeie combinatie kunnen zijn. Wel drie persoonlijkheden waar het lastig mee zou kunnen zijn op langere termijn de eenheid te bewaren.memento schreef:M, Pastors ism Spruyt, zou ik een heel mooi duo vinden (mooier zelfs dan Wilders en Spruyt). Pastors is een echte man van het volk (ietwat té normaal mens, getuigende zn kroegentoch ter ondersteuning van zn campagne voor Leefbaar Rotterdam), zie ook het beleid van Leefbaar Rotterdam afgelopen tijd.
Spruyt houdt het voor gezien bij partij Wilders
misschien heb je gelijk, maar op dit moment is het de combi met de beste kansenJongere schreef:Ik geloof niet zo in deze 'goede' combi. Ten eerste om wat je al zegt, het zijn stuk voor stuk persoonlijkheden. Die kan je niet zo maar bij elkaar stoppen. Ten tweede omdat er meer voor nodig is dan een paar raakvlakken om goed samen te kunnen werken. Alleen het conservatieve gedachtegoed is m.i. niet genoeg, laat staan bijvoorbeeld een visie op allochtonen. Spruyt geeft dat zelf ook aan, het gaat om de gedachte waaruit je je politiek voert. Spruyt zou m.i. een goede zijn voor een eigen, nieuwe partij, helaas zijn die er al veel te veel dus maakt dat ook geen kans. Maar bij elkaar stoppen komen alleen maar nog meer splinterpartijen uit voort.limosa schreef:Pastor en Eerdmans met Spruyt, zou een goeie combinatie kunnen zijn. Wel drie persoonlijkheden waar het lastig mee zou kunnen zijn op langere termijn de eenheid te bewaren.memento schreef:M, Pastors ism Spruyt, zou ik een heel mooi duo vinden (mooier zelfs dan Wilders en Spruyt). Pastors is een echte man van het volk (ietwat té normaal mens, getuigende zn kroegentoch ter ondersteuning van zn campagne voor Leefbaar Rotterdam), zie ook het beleid van Leefbaar Rotterdam afgelopen tijd.
ik neem aan dat Spruyt zelf nog wel een SWOT-analyse maakt voor de verschillende mogelijkheden
Ik weet niet of Spruyt wel zin heeft om weer in een andere partij te gaan.... Daarnaast heeft hij ook geholpen bij de verkiezingsplan van Wilders... Hij kan in ieder geval voor de komende verkiezingen moeilijk ook nog eens voor een andere partij aan het werk gaan... misschien daarna... maar ik denk niet dat hij tot die tijd zich nog met de verkiezingen gaat bemoeien.
Waar is Billy trouwens? Die was zo van de Spruyt/Wilders-combinatie.... maar houdt zich nu erg op de vlakte :mrgreen:
Waar is Billy trouwens? Die was zo van de Spruyt/Wilders-combinatie.... maar houdt zich nu erg op de vlakte :mrgreen:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."