Wil je er soms goed garen van/bij spinnen????luctor et emergo schreef:zo, zo veel geschreeuw , maar weinig wol...........
en ach.............wie de schoen past trekke hem aan..................
Ik heb het geloof ik al vaker tegen je gezegd. Je komt niet bijster ter zake kundig over.luctor et emergo schreef:nogmaals , ik blijf erbij , sinds Kohlbrugge is er veel veranderd,
heb trouwens veel van en over Kohlbrugge gelezen........
Mag ik in dezen opmerken dat beide termen die Refo gebruikt, mij ten ene male volkomen onbekend zijn......Afgewezen schreef:Ook deze reactie getuigt niet van veel 'terzakekundigheid'. Het is duidelijk dat je niet weet wat neonomianen zijn.refo schreef:Die 'broeken wel of niet voor voor vrouwen' - discussie vind ook wel een beetje neonomianen tegen antinomianen.
Heel kort: volgens antinomianen heeft een christen niets meer met de wet van doen (daar hebben jullie pas nog een topicje aan gewijd).Petrus schreef:Mag ik in dezen opmerken dat beide termen die Refo gebruikt, mij ten ene male volkomen onbekend zijn......Afgewezen schreef:Ook deze reactie getuigt niet van veel 'terzakekundigheid'. Het is duidelijk dat je niet weet wat neonomianen zijn.refo schreef:Die 'broeken wel of niet voor voor vrouwen' - discussie vind ook wel een beetje neonomianen tegen antinomianen.
Wil IEMAND mij uitleggen wat die twee termen betekenen?? Leer ik vandaag ook nog iets bij.................