Wie zou dat toch zijn?????

Petrus

Wie zou dat toch zijn?????

Bericht door Petrus »

Je ziet vele nicknames voorbij komen, zonder dat je weet wie er achter schuil gaat.

Ja van sómmigen weet je het (nog) van de meetings bij Ome Jelle in Gouda, maar er zijn sindsdien velen bijgekomen.

Het lijkt me wel aardig om eens een foto van jezelf te plaatsen, voor het eerst of bij herhaling, sámen met je échte naam.

Dan heb je tenminste een goed beeld van tegen wie je nu eigenlijk aan het praten bent op het forum..............

--------------

Afbeelding

Dat ben ik dus, Rens van der Linden alias Petrus, 58 jr jong.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Soms ben ik ook benieuwd uit welke kerkelijke richting men is!!
Zonder elkaar daar op aan te kijken.
Maar laten we eerlijk zijn het maakt soms wel een verschil.
Over kleding , radio enz. denkt men in de PKN , GKV anders over
dan b.v. in de Oud Gereformeerde Gemeente enz.
Duuk

Bericht door Duuk »

Oude-Waarheid schreef:Soms ben ik ook benieuwd uit welke kerkelijke richting men is!!
Dat etiket zorgt te vaak voor een vooroordeel. In feite mag het niet uitmaken van welke kerk je behoort. Het gaat om de Kerk van Christus.
Petrus

Bericht door Petrus »

Duuk schreef:
Oude-Waarheid schreef:Soms ben ik ook benieuwd uit welke kerkelijke richting men is!!
Dat etiket zorgt te vaak voor een vooroordeel. In feite mag het niet uitmaken van welke kerk je behoort. Het gaat om de Kerk van Christus.
Duuk,

daar ben ik het in principe wel mee eens.

ikzelf sta feitelijk in twee tradities: ik ben in de RK tot geloof gekomen, daar gedoopt etc etc, en jaren later naar de GKN "overgestapt", om langzaam maar zeker verder naar "rechts" te zijn doorgegroeid.

Maar de "trek" naar de RK blíjft meespelen, puur omdat dát mijn geloofsbasis is, ondanks dat ik binnen de ger.gezindte mijn definitieve stekkie probeer te vinden omdat ik me daar tóch neergezet weet door de Heere.

Van daar dat ik af en toe nog wel eens mijn "toevlucht" (ahum) neem tot de RK.
En Fuego

Bericht door En Fuego »

2 zielen, 1 gedachte. Ik zat al naar een soort van voorstel/fototopic te zoeken.

Afbeelding

Paul, 22 jaar.
Opgegroeid als baptist maar de laatste jaren iets meer opgeschoven richting pinkster.
Petrus

Bericht door Petrus »

En Fuego,

nogmaals welkom, maar ga niet op tenen staan hier qua refo-zaken...........vragen naar het hoe en waarom zullen denk ik wel beantwoordt worden, het ter discussie stellen van wát en hóé wij het geloven wordt niet op prijs gesteld.

Het is maar een goed bedoelde tip voor je!!
vlinder

Bericht door vlinder »

ehm rens,...... heb je een andere foto? je stropdas zit erug scheef :mrgreen: :mrgreen: :D :D

(sorry kon het niet laten)

voor wat betreft foto: van memento en mij staat foto in topic vandaag trouwen memento en vlinder...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Petrus

Bericht door Petrus »

vlinder schreef:ehm rens,...... heb je een andere foto? je stropdas zit erug scheef :mrgreen: :mrgreen: :D :D

(sorry kon het niet laten)
Vindt je het gek als m'n ene schouder een stukkie hoger staat (of lager hangt) dan de ander?????????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

'k vind 'm eigenlijk wel mooi (zowat de énige foto waar ik een béétje ordentelijk op sta)
Oude-Waarheid

En Fuego schreef:2 zielen, 1 gedachte. Ik zat al naar een soort van voorstel/fototopic te zoeken.

Afbeelding

Paul, 22 jaar.
Opgegroeid als baptist maar de laatste jaren iets meer opgeschoven richting pinkster.
Tja Paul,
Wel eens gehoord van de Refo Baptisten?
Petrus

Bericht door Petrus »

vlinder schreef:
voor wat betreft foto: van memento en mij staat foto in topic vandaag trouwen memento en vlinder...

en dát is ook gelijk een héle leuke!!!!!
Petrus

Bericht door Petrus »

O.W. : Tja Paul,

Verklaar je nader OW, ben nu toch wel érg nieuwsgierig naar jouw uitleg van de omschrijving Refo-Baptist...................
Oude-Waarheid

Petrus schreef:O.W. : Tja Paul,

Verklaar je nader OW, ben nu toch wel érg nieuwsgierig naar jouw uitleg van de omschrijving Refo-Baptist...................

http://www.refobaptisten.nl/
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Paul,
Ben je soms een kennis van de Marnix, die ook op dit forum actief is (komt ook uit Arnhem)?
Petrus

Bericht door Petrus »

Thanx............een kluif om door te lezen zeg!!
En Fuego

Bericht door En Fuego »

Nog nooit gehoord van de refobaptisten, ik zal eens op die site kijken..

Marnix ken ik van gezicht wel, ik heb hem in ieder geval wel eens gezien in een aantal jeugdkerken in de omgeving.. maar kennissen zijn we niet echt..

*werpt vlugge blik op site*

Tsja, niet helemaal mijn kop thee denk ik..
Daarvoor is mijn theologie teveel arminiaans gekleurd..

Maar ik zal er een andere keer nog wat langer naar kijken.

En Petrus, ik was niet van plan om ondermijnende vragen te stellen hoor, don't worry. Niemand zit op een polemiek te wachten.. ik ook niet (al was het alleen maar omdat het met zn allen tegen een zou zijn.. :mrgreen: )
Laatst gewijzigd door En Fuego op 15 jul 2006, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie