gevoelig hè, die Karel Denver? Echt bevindelijk :mrgreen:limosa schreef:ik ben gelijk ook gaan luisteren, die Denver kan wel zingen hoor! mooi orgel erbij, panfluitje valt halverwege in, hij zingt wel een beetje langzaam maar toch: schitterend!
Welke muziek ben jij nu aan het beluisteren? [1]
- 

Petrus

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:limosa schreef:ik ben gelijk ook gaan luisteren, die Denver kan wel zingen hoor! mooi orgel erbij, panfluitje valt halverwege in, hij zingt wel een beetje langzaam maar toch: schitterend!Hendrikus schreef:met theemuts? :mrgreen:Petrus schreef:Live-concert van John Denver.
nooit geweten dat de RO dat ook uitzendt...
een goed bezit!Afgewezen schreef:Ja, die heb ik dus.Hendrikus schreef:Er blijkt een dubbel-cd van te zijn samengesteld:Afgewezen schreef:Ken jij dan soms ook die platen van het Urker mannenkoor 'Hallelujah' ten tijde van Simon Pluister?
http://www.koster-urk.nl/index.php?mode=product&prod=76: Braaf hè?
- 

Petrus

- 

limosa

- 

Petrus

- 

limosa

- 

Petrus

Kun je nou niet effe zónder Refoforum in de tuin rondlummelen zoals het een fatsoenlijke nederlander betaamt???limosa schreef:de laptop staat op de tuintafel . . .Petrus schreef:Met je lap-top op schoot???????limosa schreef:even niks nu, ik hoor de stilte, zit in de tuin nu, windstil hier, schemering dus ik ruik de kamperfoelie, geweldig . . .
kijk, IK zit niet in de tuin (hoewel ik zo'n 4 km tuin achter het huis heb), maar als ik wél buiten zou zitten, dan is er géén refoforum die me er dan uitkrijgt...................dan ff lekker NIKSSSSSSSSSS
- 

limosa

ik kan wel zonder laptop in de tuin maar ik zit nu gewoon even op m'n gemak te internetten, 't is buiten lekkerder dan binnen . . .Petrus schreef:Kun je nou niet effe zónder Refoforum in de tuin rondlummelen zoals het een fatsoenlijke nederlander betaamt???limosa schreef:de laptop staat op de tuintafel . . .Petrus schreef:Met je lap-top op schoot???????limosa schreef:even niks nu, ik hoor de stilte, zit in de tuin nu, windstil hier, schemering dus ik ruik de kamperfoelie, geweldig . . .
kijk, IK zit niet in de tuin (hoewel ik zo'n 4 km tuin achter het huis heb), maar als ik wél buiten zou zitten, dan is er géén refoforum die me er dan uitkrijgt...................dan ff lekker NIKSSSSSSSSSS
maar we gaan off-topic
- 

Petrus