Was Apeldoorn niet de gemeente waar honderd mensen waren overgegaan naar de HHK??? Dit meende ik tijdje geleden opgevangen te hebben, maar cker weten doe ik het niet..Hendrikus schreef:Tjonge, daar heeft een aardverschuiving plaats gehad, geloof ik :mrgreen:Unionist schreef:Tweetal in Apleoodrn
Geref. Gemeenten stellen kandidaat beroepbaar
Er zijn in Apeldoorn sinds 2001 een paar honderd mensen weggegaan, voornamelijk naar de PKN, maar ook een aantal HHK en CGK.Gefopt schreef:Was Apeldoorn niet de gemeente waar honderd mensen waren overgegaan naar de HHK??? Dit meende ik tijdje geleden opgevangen te hebben, maar cker weten doe ik het niet..Hendrikus schreef:Tjonge, daar heeft een aardverschuiving plaats gehad, geloof ik :mrgreen:Unionist schreef:Tweetal in Apleoodrn
Maar of dit tweetal nou zo'n aardverschuiving is, weet ik niet. Gezien de laatste tweetallen sinds het vertrek van Ds. Van der Net:
Van Ruitenburg-Visscher
Meeuse-Karens
Visscher-Karens
Verschuure-Meeuse
Dan vind ik Van Belzen-Harinck niet zo heel extreem eigenlijk.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Maar van Apleoodrn naar Apeldoorn... Is behoorlijke aardverschuiving... :mrgreen:Unionist schreef:Er zijn in Apeldoorn sinds 2001 een paar honderd mensen weggegaan, voornamelijk naar de PKN, maar ook een aantal HHK en CGK.Gefopt schreef:Was Apeldoorn niet de gemeente waar honderd mensen waren overgegaan naar de HHK??? Dit meende ik tijdje geleden opgevangen te hebben, maar cker weten doe ik het niet..Hendrikus schreef:Tjonge, daar heeft een aardverschuiving plaats gehad, geloof ik :mrgreen:Unionist schreef:Tweetal in Apleoodrn
Maar of dit tweetal nou zo'n aardverschuiving is, weet ik niet. Gezien de laatste tweetallen sinds het vertrek van Ds. Van der Net:
Van Ruitenburg-Visscher
Meeuse-Karens
Visscher-Karens
Verschuure-Meeuse
Dan vind ik Van Belzen-Harinck niet zo heel extreem eigenlijk.
- Wilma van den Berg
Waarschijnlijk het laatste. Want daar vindt ook de ledenvergadering plaats.Unionist schreef:Ede? Gaan die ook al beroepen? Of is het Veenendaal (moedergemeente van Ede)?Tiberius schreef:Tweetal Nijkerk: kand. J. van Belzen - ds. C. van Krimpen
Tweetal Ede: kand. J. van Belzen - ds. M. Karens
Het werd gisteren in ieder geval in Ede afgelezen.
- Miscanthus