Wist je dat....................?

Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Ik begrjp niets van de ophef, nu. Ik zie een posting waarin één regeltje staat dat iemand naar het ziekenhuis moet voor een operatie. Dan zie ik een posting waarin iemand hem sterkte wenst en nog een posting van iemand die vraagt: ben je de chirurg of de patient, en vervolgens ook sterkte wenst. Daaroverheen een felle reactie dat er liefdeloos wordt gereageerd. Wat wil je nog meer dan? Wat heeft dat met opvattingen of kliek te maken? De enige reacties die je kreeg waren van Erasmiaan en Tiberius, niet bepaald je grote opponenten op dit fourm. Beiden hebben je sterkte gewenst. Wat wil je dan nog meer?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

olfie schreef:
Unionist schreef:
Erasmiaan schreef:Kan er misschien wat menselijker gereageerd worden als je hoort dat iemand zo'n zware operatie voor de boeg heeft? Je weet niet wat je iemand aan kunt doen!
Als iemand zijn hele verhaal in één wist-u-datje hier neerzet, moet hij geen heel pastoraal gesprek verwachten.
Ik betreur het zeer, dat er zelfs al wordt er gepost geen 'sterkte' oid bij kan staan.. naastenliefde :roll: :| :cry: ....

Ik ben niet zielig, maar ik geloof wel dat ik de sfeer hier dus goed geproefd heb... oproep tot geen refo bolwerk stichten, maar wel een forum kliek, en als jou opvatting daar iets buiten lijkt te staan soms, dan behoor je ook niet tot de kliek of 'de naaste'.

Zou de situatie veranderd zijn als ik alle achtergronden zou vermelden en een apart 'kijk eens hoe zielig ik ben' topic zou openen?

Wie de schoen past... trekke hem aan.

-----------------------------

Sorry voor de wat felle reactie, maar soms moet je een bom afsteken om iedereen even wakker te schudden. Ik wil geen persoonlijke aanvallen doen, maar ik hoop dat een ieder die zich aangesproken voelt er wat mee doet.

Nogmaals excuus voor de uitval, ik hoop dat jullie de strekking begrijpen.

Was ook niet helemaal duidelijk wat je moet ondergaan.
Sterkte in ieder geval!
Petrus

Bericht door Petrus »

Olfie,

Zelf ook longpatiënt, ben ik zeer belangstellend naar de aard van jouw longproblematiek dat er een operatie nodig is..............mag ik het via een PB'tje van je vernemen??

Mijn longen werken nu nog maar voor 18% (laatste test), en kan niet verder dan 10 tot 15 meter zelfstandig lopen.

De sterkte van de Heere moge je nabij zijn!

Heel veel sterkte en krachten toegewenst!
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

tttsss. wat een reactie allemaal.

dit is geen serieuze topic. Tuurlijk mag er serieus op gereageerd worden. Maar ga elkaar niets opleggen.
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

olfie schreef:
De operatie houdt in:
2 delen of mogelijk alledrie de delen van de rechterlong verwijderen, ter controle op kwaadaardig weefsel. Operatie duurt ong. halve dag, en de opname 5-7 dagen, herstel duurt maanden.
Resultaat, iig sterk verminderde longcapaciteit/conditie.
Hiervoor een in risico's en zwaarte vergelijkbare buikoperatie gehad met hetzelfde oogmerk, daarvoor 4 zware kuren.

Ik hoop dat ik duidelijkheid verschaft heb, en nogmaal excuus voor de felle reactie.. soms laat ik me te veel gaan misscien, maar ik voel me nu toch verplicht om even wat meer te vertellen.

Het allerbeste allemaal!
Dat is wel héél zwaar.... veel sterkte ermee en Gods nabijheid.
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Lassie schreef:tttsss. wat een reactie allemaal.

dit is geen serieuze topic. Tuurlijk mag er serieus op gereageerd worden. Maar ga elkaar niets opleggen.
Niemand legt hier iemand iets op toch?
Als het wel zo is, dan heb IK dat iig niet bedoelt.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Unionist schreef:
Erasmiaan schreef:Kan er misschien wat menselijker gereageerd worden als je hoort dat iemand zo'n zware operatie voor de boeg heeft? Je weet niet wat je iemand aan kunt doen!
Als iemand zijn hele verhaal in één wist-u-datje hier neerzet, moet hij geen heel pastoraal gesprek verwachten.
Ik betreur het zeer, dat er zelfs al wordt er gepost geen 'sterkte' oid bij kan staan.. naastenliefde :roll: :| :cry: ....

Ik ben niet zielig, maar ik geloof wel dat ik de sfeer hier dus goed geproefd heb... oproep tot geen refo bolwerk stichten, maar wel een forum kliek, en als jou opvatting daar iets buiten lijkt te staan soms, dan behoor je ook niet tot de kliek of 'de naaste'.

Zou de situatie veranderd zijn als ik alle achtergronden zou vermelden en een apart 'kijk eens hoe zielig ik ben' topic zou openen?

Wie de schoen past... trekke hem aan.

-----------------------------

Sorry voor de wat felle reactie, maar soms moet je een bom afsteken om iedereen even wakker te schudden. Ik wil geen persoonlijke aanvallen doen, maar ik hoop dat een ieder die zich aangesproken voelt er wat mee doet.

Nogmaals excuus voor de uitval, ik hoop dat jullie de strekking begrijpen.[/quote]

Lassie schreef:
tttsss. wat een reactie allemaal.

dit is geen serieuze topic. Tuurlijk mag er serieus op gereageerd worden. Maar ga elkaar niets opleggen.
Niemand legt hier iemand iets op toch?
Als het wel zo is, dan heb IK dat iig niet bedoelt.

o nee????
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Lassie schreef:
Unionist schreef:
Erasmiaan schreef:Kan er misschien wat menselijker gereageerd worden als je hoort dat iemand zo'n zware operatie voor de boeg heeft? Je weet niet wat je iemand aan kunt doen!
Als iemand zijn hele verhaal in één wist-u-datje hier neerzet, moet hij geen heel pastoraal gesprek verwachten.
Ik betreur het zeer, dat er zelfs al wordt er gepost geen 'sterkte' oid bij kan staan.. naastenliefde :roll: :| :cry: ....

Ik ben niet zielig, maar ik geloof wel dat ik de sfeer hier dus goed geproefd heb... oproep tot geen refo bolwerk stichten, maar wel een forum kliek, en als jou opvatting daar iets buiten lijkt te staan soms, dan behoor je ook niet tot de kliek of 'de naaste'.

Zou de situatie veranderd zijn als ik alle achtergronden zou vermelden en een apart 'kijk eens hoe zielig ik ben' topic zou openen?

Wie de schoen past... trekke hem aan.

-----------------------------

Sorry voor de wat felle reactie, maar soms moet je een bom afsteken om iedereen even wakker te schudden. Ik wil geen persoonlijke aanvallen doen, maar ik hoop dat een ieder die zich aangesproken voelt er wat mee doet.

Nogmaals excuus voor de uitval, ik hoop dat jullie de strekking begrijpen.
Lassie schreef:
tttsss. wat een reactie allemaal.

dit is geen serieuze topic. Tuurlijk mag er serieus op gereageerd worden. Maar ga elkaar niets opleggen.
Niemand legt hier iemand iets op toch?
Als het wel zo is, dan heb IK dat iig niet bedoelt.

o nee????[/quote]

Zoals is al zei, had ik me laten gaan, je hebt gelijk, al vindt ik het nog geen opleggen, maar het was voor mij een uiting van verdriet gemengd met woede... dat is niet goed dat is helemaal waar.

En opnieuw betreur ik het dat we op alle slakken zout gaan leggen, zoals Erasmiaan het al min of meer omschreef... nog even een trap na geven... zo komt het op mij over!!

Ik heb mijn excuus aangeboden als het te scherp overkwam, maar blijkbaar moet het nog even benadrukt worden dat het inderdaad te scherp was...

Ten besluit, hen die hun medeleven betoont hebben, verborgen of openbaar, hartelijk bedankt, en ik wens een ieder toe wat jullie mij ook toewensen.

Gegroet allen, en misschien tot ooit.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Vincent
Berichten: 966
Lid geworden op: 19 apr 2006, 15:06

Bericht door Vincent »

Laten we allemaal ff niet vergeten dat zo'n operatie psychisch zéér belastend is... we mogen Gode zeer dankbaar zijn dat we hier zo lekker achter onze pc zitten geheel gezond de meesten. Dat is echt een zegen!
limosa

Bericht door limosa »

deze gaat op slot, verder in: Wist je dat . . . [2]
Gesloten