Sterkte, ook met het herstel.Lassie schreef:....mijn vader nu geopereerd word.
....ik samen met m'n moeder hem straks (hopelijk) gaan ophalen.
...ik hoop dat hij mee naar huis mag.
Wist je dat....................?
---dat dit helemaal niet mag?olfie schreef:- Dat je ook in de bus verplicht voetbal moet luisteren
Had de chauffeur de radio aan? Of waren het je geliefde medereizigers? In het tweede geval had je bij de chauffeur kunnen klagen, in het eerste kun je bij de busmaarschappij klagen.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Het was de chauffeur van de bus, maar om het nu zo hoog op te nemen en te klagen bij de busmaatschappij.. gaat me wel wat ver.Unionist schreef:---dat dit helemaal niet mag?olfie schreef:- Dat je ook in de bus verplicht voetbal moet luisteren
Had de chauffeur de radio aan? Of waren het je geliefde medereizigers? In het tweede geval had je bij de chauffeur kunnen klagen, in het eerste kun je bij de busmaarschappij klagen.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
.........als je zó tegen het "verplicht voetbal luisteren" bent, je dan ook consequent moet zijn en bij de maatschappij had moeten klagen.
........door dat niet te doen omdat "je het niet zover door wilde voeren" je je niet zo heel erg principiëel hebt opgesteld.
........je in feite jouw "doctrine" (géén voetbal kijken/luisteren) ook aan ánderen zou willen opleggen, gelijk ook ánderen aan jou doen
........je dus in concreto geen haar beter bent dan "de anderen"
........door dat niet te doen omdat "je het niet zover door wilde voeren" je je niet zo heel erg principiëel hebt opgesteld.
........je in feite jouw "doctrine" (géén voetbal kijken/luisteren) ook aan ánderen zou willen opleggen, gelijk ook ánderen aan jou doen
.... ik mezelf ook helemaal niet wil verheffen boven "de anderen"Petrus schreef:.........als je zó tegen het "verplicht voetbal luisteren" bent, je dan ook consequent moet zijn en bij de maatschappij had moeten klagen.
.....het geen doctrine is maar dat het me bedroefd dat je er nergens aan ontkomt
Als iemand zijn hele verhaal in één wist-u-datje hier neerzet, moet hij geen heel pastoraal gesprek verwachten.Erasmiaan schreef:Kan er misschien wat menselijker gereageerd worden als je hoort dat iemand zo'n zware operatie voor de boeg heeft? Je weet niet wat je iemand aan kunt doen!
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Ik betreur het zeer, dat er zelfs al wordt er gepost geen 'sterkte' oid bij kan staan.. naastenliefde :roll: :|Unionist schreef:Als iemand zijn hele verhaal in één wist-u-datje hier neerzet, moet hij geen heel pastoraal gesprek verwachten.Erasmiaan schreef:Kan er misschien wat menselijker gereageerd worden als je hoort dat iemand zo'n zware operatie voor de boeg heeft? Je weet niet wat je iemand aan kunt doen!

Ik ben niet zielig, maar ik geloof wel dat ik de sfeer hier dus goed geproefd heb... oproep tot geen refo bolwerk stichten, maar wel een forum kliek, en als jou opvatting daar iets buiten lijkt te staan soms, dan behoor je ook niet tot de kliek of 'de naaste'.
Zou de situatie veranderd zijn als ik alle achtergronden zou vermelden en een apart 'kijk eens hoe zielig ik ben' topic zou openen?
Wie de schoen past... trekke hem aan.
-----------------------------
Sorry voor de wat felle reactie, maar soms moet je een bom afsteken om iedereen even wakker te schudden. Ik wil geen persoonlijke aanvallen doen, maar ik hoop dat een ieder die zich aangesproken voelt er wat mee doet.
Nogmaals excuus voor de uitval, ik hoop dat jullie de strekking begrijpen.