JA, kom op man, dan kunnen we praten op basis van die brief.Unionist schreef:Dat wordt overtikken, Oude Paden...
Vrouw kan lid worden van SGP
Raar eigenlijk dat die PKV's het lot van de SGP in de hand hebben. Zag van de week een wenende jurist in de krant staan die beweerde dat medezeggenschap toch zo tegen de Schrift was. En wat de minister ons nou weer aandoet. Het ging net zo lekker. Enzo.
Laatst gewijzigd door refo op 16 jun 2006, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
je eerste zin snap ik niet goedrefo schreef:raar eigenlijk dat die het lot van de SGP in de hand hebben. Zag van de week een wenende jurist in de krant staan die beweerde dat medezeggenschap toch zo tegen de Schrift was. En wat de minister ons nou weer aandoet. Het ging net zo lekker. Enzo.
De hele medezeggenschaps-discussie begrijp ik ook niks van. Wij (de ouders) hebben het gezag over het bestuur en niet andersom. Als de ouders een MR willen komt die er gewoon. Laat de refo-scholen maar laten zien dat ze ouders en leerlingen serieus nemen. Ik denk dat die hele discussie gevoed wordt door de angst voor pottekijkers.
[edit]
tot zover mijn off-topic reactie
ah, oke
tja "de SGP" is een vereniging van PKV's, je bent ook altijd plaatselijk lid van een PKV, als de statuten van een PKV de goedkeuring van het Hoofdbestuur krijgen mag de PKV zich SGP noemen maar het blijft plaatselijk
daarom ook moet er plaatselijk een meerderheid van de helft plus 1 zijn en op 24 juni een 2/3 meerderheid, in de PKV wordt gestemd met welk standpunt de afgevaardigden op reis gaan naar Gouda, in Gouda moeten de leden (de PKV's) over de statuten stemmen en is een 2/3 meerderheid nodig
tja "de SGP" is een vereniging van PKV's, je bent ook altijd plaatselijk lid van een PKV, als de statuten van een PKV de goedkeuring van het Hoofdbestuur krijgen mag de PKV zich SGP noemen maar het blijft plaatselijk
daarom ook moet er plaatselijk een meerderheid van de helft plus 1 zijn en op 24 juni een 2/3 meerderheid, in de PKV wordt gestemd met welk standpunt de afgevaardigden op reis gaan naar Gouda, in Gouda moeten de leden (de PKV's) over de statuten stemmen en is een 2/3 meerderheid nodig