Wist je dat....................?
Oké, oké. Aangezien ik één van de weinigen ben die nog op school onderricht wordt in de schone engelse taal, zal ik een poging wagen op mijn vrije middagje.
Vrije vertaling trouwens.
Plaatje één:
Hoe kan ik meer genieten van mijn werk?
Plaatje twee:
Zoek een echtgenote die veel klaagt en neem dan een paar kinderen.
Plaatje drie:
Dat klinkt vreselijk.
Je zult niet geloven hoe veel meer je van je werk zult genieten.
Zo klinktie wel erg saai.... engels is toch wel een leuke taal!
Vrije vertaling trouwens.
Plaatje één:
Hoe kan ik meer genieten van mijn werk?
Plaatje twee:
Zoek een echtgenote die veel klaagt en neem dan een paar kinderen.
Plaatje drie:
Dat klinkt vreselijk.
Je zult niet geloven hoe veel meer je van je werk zult genieten.
Zo klinktie wel erg saai.... engels is toch wel een leuke taal!
...........de hitte mij vanmiddag teveel werd
...........mijn toch al zwakke hart hele grote problemen gaf
...........de arts met extra hartversterkende middelen heeft kunnen voorkomen dat ik naar het ziekenhuis moest
..........van mij de temperatuur mag zakken naar -20
..........ik dus niet naar de ledenvergadering SGP in Wekerom kon gaan
..........ik dus niet weet hoe er gestemd is
...........de arts met extra hartversterkende middelen heeft kunnen voorkomen dat ik naar het ziekenhuis moest
- jakobmarin
Gaat het nu wat beter, nu het wat afgekoeld is?Petrus schreef:...........de hitte mij vanmiddag teveel werd
- jakobmarin
http://www.destentor.nl/kampen/article418305.eceLassie schreef:.....er gisteravond hier een uitvaartcentrum in vuur en vlam heeft gestaan?
....de kerk (open hof) ook schade daardoor heeft gekregen?
....ze de kist nog op tijd konden redden.
http://www.brandweerkampen.net klik: incidenten aan: en kijk bij Kampen 2006 uitrukkingen en bekijk de schade.Hendrikus schreef:http://www.destentor.nl/kampen/article418305.eceLassie schreef:.....er gisteravond hier een uitvaartcentrum in vuur en vlam heeft gestaan?
....de kerk (open hof) ook schade daardoor heeft gekregen?
....ze de kist nog op tijd konden redden.

fietste er gisteren langs om naar me werk te gaan, t zag er niet uit. En een mega stank.
...ik net terug ben van een repetitie, 50 km verderopGabrielle schreef:..................het hier nu wel érg rustig is
.................ik dat wel opvallend vind
.................er (toevallig) ook een voetbalwedstrijd is
.................maar de meeste reforummers dat niet interessant vinden ( zeggen ze :roll: )
...ik het merendeel van die 50 km best links had kunnen rijden omdat er vrijwel geen verkeer op de weg was
. . . dat er ondanks het gevoetbal toch nog 55 bezoekers zijnGabrielle schreef:..................het hier nu wel érg rustig is
.................ik dat wel opvallend vind
.................er (toevallig) ook een voetbalwedstrijd is
.................maar de meeste reforummers dat niet interessant vinden ( zeggen ze :roll: )
- Dat je ook in de bus verplicht voetbal moet luisteren
- Dat een aantal dwazen zwaaiend met oranjefakkels in de straat staan te zingen en Holland roepen, terwijl er alleen maar 11 mensen hun 'beroep' hebben uitgeoefend.. en dan zelfs voor zover ik het heb aan moeten horen in de bus niet eens gescoord hebben
:
- Dat een aantal dwazen zwaaiend met oranjefakkels in de straat staan te zingen en Holland roepen, terwijl er alleen maar 11 mensen hun 'beroep' hebben uitgeoefend.. en dan zelfs voor zover ik het heb aan moeten horen in de bus niet eens gescoord hebben

Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen