Je veegt zo wel erg makkelijk een behoorlijk aantal kerkgenootschappen van de kaart.Miscanthus schreef:nouja, de gergemmers mogen in ieder geval niet meedoen, dus blijven de PKN'ners en de GGiNetters over.
Mee eens. Wie heeft hem nog ergens staan? Want nieuw is hij niet meer leverbaar.Unionist schreef:De Schriftuitlegger van Spurgeon?
Ik niet: grote kans dat hij/zij er niets van begrijpt. 'De jeugd van tegenwoordig' heeft vaak helemaal niets (even op je in laten werken, helemaal niets) meegekregen van het christelijke geloof. Hoogstens er wat over gelezen in seculiere lectuur.memento schreef:Gewoon de NBV pakken, en beginnen in Johannes 1?
Mja, waar ik bang voor ben is een boekje die haarfijn weet uit te leggen wat er in de bijbel staat. Echter, daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom of je erdoor gegrepen wordt. En waardoor kan dat nu beter dan door Gods Woord zelf?rekcor schreef:Ik niet: grote kans dat hij/zij er niets van begrijpt. 'De jeugd van tegenwoordig' heeft vaak helemaal niets (even op je in laten werken, helemaal niets) meegekregen van het christelijke geloof. Hoogstens er wat over gelezen in seculiere lectuur.memento schreef:Gewoon de NBV pakken, en beginnen in Johannes 1?