Curatorium GG
:mrgreen: :mrgreen:Afgewezen schreef:Hé, is dat Wim Mulder? Die ken ik wel. Heb ik wel eens ruzie mee gehad...Unionist schreef:Ik hoorde net dat aangenomen is G.W.S. Mulder, werkzaam op de Fruytier in Rijssen en ouderling in een van de Rijssense gemeenten. Zoon van ds. P.
Hij was eerder adjunct hoordredacteur bij het RD.
Dat is 'em inderdaad. Zal ik hem de groeten van je doen? Kan nu nog, want hij is nu nog mijn collega. Hoe lang is het geleden dat je ruzie met hem had?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Wie niet. hendrikus;)Afgewezen schreef:Hé, is dat Wim Mulder? Die ken ik wel. Heb ik wel eens ruzie mee gehad...Unionist schreef:Ik hoorde net dat aangenomen is G.W.S. Mulder, werkzaam op de Fruytier in Rijssen en ouderling in een van de Rijssense gemeenten. Zoon van ds. P.
Haha, twintig jaar geleden ongeveer. Het ging over de vraag hoe oud het kerkgebouw van de GG in Gouda was.Unionist schreef::mrgreen: :mrgreen:Afgewezen schreef:Hé, is dat Wim Mulder? Die ken ik wel. Heb ik wel eens ruzie mee gehad...Unionist schreef:Ik hoorde net dat aangenomen is G.W.S. Mulder, werkzaam op de Fruytier in Rijssen en ouderling in een van de Rijssense gemeenten. Zoon van ds. P.
Dat is 'em inderdaad. Zal ik hem de groeten van je doen? Kan nu nog, want hij is nu nog mijn collega. Hoe lang is het geleden dat je ruzie met hem had?