Vinden jullie het goed? Of gevaarlijk? Waarom heb je dit boek gelezen en wat vond je ervan, of waarom heb je het niet gelezen?
Ja, oké, ik werd in de war gebracht door dat Frank E Peretti. Ik had het boek weleens in de bieb gezien. (niet gelezen overigens.)Unionist schreef:Twee verschillende Frank Peretti's die allebei over aboruts en bovennatuurlijke gebeurtenissen schrivjen? Het boek is heel anders dan alle andere, maar de overeenkomsten zijn toch te groot.
De Profeet, The VIsitation (het bezoek?)Hummel schreef:"De Eed" is mijn favoriet. Ik hoopte dat "Monster" ook zoiets zou zijn, maar dat viel tegen. Beetje té fantastisch verhaal. De boeken "Licht door de duisternis" en "De duisternis aanwezig" vind ik ook echt mooi. Eh... welke heb je ook alweer nog meer?
Marnix schreef:De Profeet, The VIsitation (het bezoek?)Hummel schreef:"De Eed" is mijn favoriet. Ik hoopte dat "Monster" ook zoiets zou zijn, maar dat viel tegen. Beetje té fantastisch verhaal. De boeken "Licht door de duisternis" en "De duisternis aanwezig" vind ik ook echt mooi. Eh... welke heb je ook alweer nog meer?
Ik lees nu trouwens "Op het randje van de eeuwigheid" van Randy Alcorn, hij is duidelijk geinspireerd door Peretti's "Licht door de Duisternis" en "De duisternis aanwezig" en door Lewis ruimtetrilogie en Narnia-serie... ook wel interessant boek trouwens... ik weet niet wie het heeft gelezen?