internetbellen

Miscanthus

internetbellen

Bericht door Miscanthus »

Hefet iemand ervaring met het bellen via internet?

Ik denk namelijk flink te kunnen besparen. Ik denk aan; Tele2 Lite internet en telefonie voor € 29,- p/m met 3 Mbps (dat is 2x zo snel als ik nu heb.) Ik wilde daar een los filter op plakken van Solcon.

maarrrrrr.....Ik heb momenteel Solcon en m'n abonnement is in april weer met een jaar verlengd. :oops:
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Bedoel je met 'bellen via internet' hetzelfde als 'Voice over IP' (VoIP)?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
rekcor

Bericht door rekcor »

Zie http://www.bellen.com/frameset.html?htt ... nl&land=nl voor meer informatie.

Op http://www.bellen.com/drieineen/default ... nl&land=nl kun je kijken welke het goedkoopst is.

Hoe duur is trouwens dat Solcon-filter? Filternet is voor externen E1,95 p/m...
Unionist

Bericht door Unionist »

Kijk dan alsjeblieft eerst de uitzending van Kassa van 20 mei

http://www.kassa.vara.nl

Tele 2 is klachtenkampioen, maar de andere aanbieders komen er ook niet best vanaf.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gian

Re: internetbellen

Bericht door Gian »

Miscanthus schreef: Ik wilde daar een los filter op plakken van Solcon.
Als je dat filter tot bescherming van jezelf erbij neemt zou ik er nog eens over nadenken.
Losse filtering kan je zelf aan/uit zetten bij Solcon.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
astroguy

Bericht door astroguy »

Miscanthus schreef:Hefet iemand ervaring met het bellen via internet?

Ik denk namelijk flink te kunnen besparen. Ik denk aan; Tele2 Lite internet en telefonie voor € 29,- p/m met 3 Mbps (dat is 2x zo snel als ik nu heb.) Ik wilde daar een los filter op plakken van Solcon.

maarrrrrr.....Ik heb momenteel Solcon en m'n abonnement is in april weer met een jaar verlengd. :oops:
Ik gebruik skype met veel plezier. Als ik met iemand belt die ook skype op zijn computer heeft dan is het zelfs helemaal gratis. Als ik met skype een gewoon nummer bel van bijv. KPN dan kost het my 2 eurocent per minuut waar ik ook ben op de wereld.
Atze
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Deze manier is volledig gratis naar alle vaste nummers in Nederland en veel Europese landen.
Wel via de PC bellen.

En het werkt, ik heb het zelf geprobeerd!!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

jakobmarin schreef:Deze manier is volledig gratis naar alle vaste nummers in Nederland en veel Europese landen.
Wel via de PC bellen.

Je moet eerst een credit kopen van 10 euro.
Heb je dat ook gedaan?
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Tiberius schreef:
jakobmarin schreef:Deze manier is volledig gratis naar alle vaste nummers in Nederland en veel Europese landen.
Wel via de PC bellen.

Je moet eerst een credit kopen van 10 euro.
Heb je dat ook gedaan?
Nee, dat hoeft ook niet. Tenminste daar werd niet om gevraagd.
Bij VOIPBUSTER is dat wel het geval, heb ik me laten vertellen.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Gian schreef:
Als je dat filter tot bescherming van jezelf erbij neemt zou ik er nog eens over nadenken.
Niet als je vraagt of ze je geen wachtwoord toe willen sturen..... :P
Gian

Bericht door Gian »

Miscanthus schreef:
Gian schreef:
Niet als je vraagt of ze je geen wachtwoord toe willen sturen..... :P
Ik heb het een keer nagekeken, om dat speedline 4 mb voor een tientje verkoopt.
Toen bleek dat je bij losse filtering altijd het filter uit kan zetten.

Maar ik zal het nog eens nakijken, want 30 euro is mij gek zat voor alleen een fiter...
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik zie het voordeel van bellen via internet zelf niet zo, tenzij je heel veel gebruik maakt van de telefoon... maar volgens mij valt dat bij jullie ook wel mee, Miscanthus.

Ik zou gewoon voor digitale telefonie gaan, in combinatie met een internetabonnement. Tele 2 heeft zo'n pakket met:

4 Mbit internet (512 mb/sec max)
Digitale telefonie
's avonds en in het weekend gratis bellen naar vaste nummers

Voor 29,95 per maand. Ben je dus voor 30 euro per maand plus je telefoontikken klaar. Als je een beetje gebruik maakt van het daltarief heb je nauwelijks telefoonkosten per maand. En je betaalt geen 18 euro abonnementsgeld per maand meer aan de KPN. Je bent goedkoper uit en krijgt veel sneller internet. Ik zou het wel weten :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
memento

Bericht door memento »

Of Wanadoo: Onbeperkt bellen naar vaste nummers, zowel overdag als 's avonds (alleen 4ct starttarief). Kosten: 34,95 EUR/maand (inclusief de koperlijn). http://www.alleenvoorfamilies.nl

Owja, en dan heb je ook meteen het voordeel van een supersnelle internetverbinding: 20Mbit/s down, 1Mbit/s up.

Een zeer tevreden Wanadoo klant, die gister nog met 1,9 MegaByte/s heeft zitten downloaden :)
Petrus

Bericht door Petrus »

memento schreef:Of Wanadoo: Onbeperkt bellen naar vaste nummers, zowel overdag als 's avonds (alleen 4ct starttarief). Kosten: 34,95 EUR/maand (inclusief de koperlijn). http://www.alleenvoorfamilies.nl

Owja, en dan heb je ook meteen het voordeel van een supersnelle internetverbinding: 20Mbit/s down, 1Mbit/s up.

Een zeer tevreden Wanadoo klant, die gister nog met 1,9 MegaByte/s heeft zitten downloaden :)
Ehhhhhhhhhhh, jij hebt open internet????? En je bent zo "scherp op de snede" bij alle andere zaken..............dat kan ik éven niet rijmen met elkaar!!
memento

Bericht door memento »

Petrus schreef:
memento schreef:Of Wanadoo: Onbeperkt bellen naar vaste nummers, zowel overdag als 's avonds (alleen 4ct starttarief). Kosten: 34,95 EUR/maand (inclusief de koperlijn). http://www.alleenvoorfamilies.nl

Ehhhhhhhhhhh, jij hebt open internet????? En je bent zo "scherp op de snede" bij alle andere zaken..............dat kan ik éven niet rijmen met elkaar!!
Gesloten internet is een utopie. Het is óf té gesloten, en daardoor niet van nut icm mn werk (white-listing), of gewoon open (sluitende filters zijn technisch onhaalbaar).

Ik ben ook geen voorstander van een afgesloten internet, net zoals ik dat ook niet ben van een afgesloten maatschappij. Ik ben er juist voorstander van om mensen te leren hoe ze als christen, ondanks alle verleidingen om zich heen, toch staande kunnen blijven. Leven vanuit het geloof is veel beter dan afgesloten leven. Anders zouden we beter in een klooster kunnen gaan zitten...
Plaats reactie