Net nog een backup gemaakt. Daarnaast zijn de nodige veiligheidsmaatregelen genomen (fatsoenlijk server operating systeem (Linux), strak afgestelde firewall, alle software up-to-date, etc).olfie schreef:Heb je een zeer effectieve en regelmatige backup van de site?
Ik kan me goed voorstellen dat als tegenstanders van alles wat met refo en of geloof of Christendom te maken heeft de site ontdekken dat er dan al gauw van alles en nog wat gaat gebeuren....
Help mee: Informatie voor op RefoWebsite.nl
Ja oke, daar vertrouw ik wel op, maar het wiki idee zelf is uiteraard ook kwetsbaar, ik edit ff, wis pagina's zet er wat plaatjes van satanskerk bv er op... snap je?memento schreef:Net nog een backup gemaakt. Daarnaast zijn de nodige veiligheidsmaatregelen genomen (fatsoenlijk server operating systeem (Linux), strak afgestelde firewall, alle software up-to-date, etc).olfie schreef:Heb je een zeer effectieve en regelmatige backup van de site?
Ik kan me goed voorstellen dat als tegenstanders van alles wat met refo en of geloof of Christendom te maken heeft de site ontdekken dat er dan al gauw van alles en nog wat gaat gebeuren....
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Klopt, maar het wiki-systeem wat we hebben heeft ook versie-control. Als er dus een ongewenste wijziging is, kan een moderator met 1 druk op de knop een vorige versie terugzetten. Alle versies van een pagina blijven bewaard, dus de goede versies blijven altijd behoudenolfie schreef:Ja oke, daar vertrouw ik wel op, maar het wiki idee zelf is uiteraard ook kwetsbaar, ik edit ff, wis pagina's zet er wat plaatjes van satanskerk bv er op... snap je?memento schreef:Net nog een backup gemaakt. Daarnaast zijn de nodige veiligheidsmaatregelen genomen (fatsoenlijk server operating systeem (Linux), strak afgestelde firewall, alle software up-to-date, etc).olfie schreef:Heb je een zeer effectieve en regelmatige backup van de site?
Volgens mij niet, maar hebben de auteurs zelf auteursrechten. Dus als je iets met een artikel wil, moet je contact met de schrijver opnemen.jakobmarin schreef:Volgens mij is de tekst uit bijv. de saambinder rechtenvrij, en mag je dus gewoon overtikken.Eppie schreef:Wat mij opviel was de waarschuwing om niets over te tikken
Goed idee.Afgewezen schreef:Volgens mij is er ook behoefte aan een 'refo-denktank'.
Maar waarover moet er dan gedacht worden? Toch niet over het refo-zijn, hoop ik?

P.S. Hebben we zoiets niet al? KLIK HIER
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nee, daarvan is eentje wel genoeg, denk ik.
Het was ook meer een uitstapje. Maar als ik zie hoe slecht het bevindelijk-gereformeerde gedachtegoed verdedigd wordt (in De Saambinder, in boeken), dan zie ik echt een grote behoefte aan mensen die op een degelijke, eigentijdse manier dit gedachtegoed vruchtbaar kunnen maken.
Nee, daarvan is eentje wel genoeg, denk ik.
Het was ook meer een uitstapje. Maar als ik zie hoe slecht het bevindelijk-gereformeerde gedachtegoed verdedigd wordt (in De Saambinder, in boeken), dan zie ik echt een grote behoefte aan mensen die op een degelijke, eigentijdse manier dit gedachtegoed vruchtbaar kunnen maken.
Mwa, ds Visscher en ds Silfhout denken toch goed na lijkt mij.Afgewezen schreef:Maar als ik zie hoe slecht het bevindelijk-gereformeerde gedachtegoed verdedigd wordt (in De Saambinder, in boeken), dan zie ik echt een grote behoefte aan mensen die op een degelijke, eigentijdse manier dit gedachtegoed vruchtbaar kunnen maken.
En wat vindt je van het boekje Zijn verbond en woorden?
Maar we dwalen af.
Re: Help mee: Informatie voor op RefoWebsite.nl
Wat gaat het verschil worden met Refoplaza?memento schreef:Ik ben op zoek naar informatie voor op RefoWebsite.nl. Oa:
Contactadres (zo volledig mogelijk) voor aanvragen abbonnementen van:
- Bewaar het pand
- Hervormd Kerkblad
- Saambinder
- etc
De bedoeling is dat op RefoWebsite.nl alle informatie komt te staan die jij belangrijk vindt, over de Gereformeerde Gezindte. Dus kerken, kerkelijke bladen, etc etc. Mis je dus iets, dan kun je dat ZELF toevoegen (graag wel even een gebruikersnaam aanvragen, zodat zichtbaar is WIE wat heeft aangepast).
http://www.RefoWebsite.nl
Re: Help mee: Informatie voor op RefoWebsite.nl
Refoplaza is een website met alleen maar links naar andere websites, refowebsite.nl meer een encyclopedie, die ook informatie bevat die nog niet op internet beschikbaar is. Het unieke is daarbij dat mensen zélf bepalen welke informatie interessant is, en deze info zelf kunnen toevoegen.MBE schreef:Wat gaat het verschil worden met Refoplaza?memento schreef:Ik ben op zoek naar informatie voor op RefoWebsite.nl. Oa:
Contactadres (zo volledig mogelijk) voor aanvragen abbonnementen van:
- Bewaar het pand
- Hervormd Kerkblad
- Saambinder
- etc
De bedoeling is dat op RefoWebsite.nl alle informatie komt te staan die jij belangrijk vindt, over de Gereformeerde Gezindte. Dus kerken, kerkelijke bladen, etc etc. Mis je dus iets, dan kun je dat ZELF toevoegen (graag wel even een gebruikersnaam aanvragen, zodat zichtbaar is WIE wat heeft aangepast).
http://www.RefoWebsite.nl
Ik denk dat de website dus een toegevoegde waarde heeft, omdat:
1. Het dus info bevat die nog niet op internet te vinden is (zoals bv informatie over 'Bewaar het Pand', de Saambinder en de 'Wachter Sions', informatie (bv reguliere kerktijden) van gemeenten die zelf geen website hebben/willen)
2. Het bij-elkaar-horende informatie overzichtelijk presenteerd, niet met alleen links naar andere websites, maar ook met een omschrijving
3. De website door gebruikers gevuld wordt. Niet de informatie die ik interessant vind (of die in mijn straatje past), maar de informatie die de gebruiker interessant vindt. Een website voor iedereen, door iedereen.
Misschien iets voor een andere topic?MBE schreef:Mwa, ds Visscher en ds Silfhout denken toch goed na lijkt mij.Afgewezen schreef:Maar als ik zie hoe slecht het bevindelijk-gereformeerde gedachtegoed verdedigd wordt (in De Saambinder, in boeken), dan zie ik echt een grote behoefte aan mensen die op een degelijke, eigentijdse manier dit gedachtegoed vruchtbaar kunnen maken.
En wat vindt je van het boekje Zijn verbond en woorden?
Maar we dwalen af.
Dit klopt wel, alleen niet als er teveel info op geplaatst wordt. Dan zit je weer uren te zoeken. Lastige afweging...Memento schreef:Ik denk dat de website dus een toegevoegde waarde heeft, omdat:
(...)
2. Het bij-elkaar-horende informatie overzichtelijk presenteerd, niet met alleen links naar andere websites, maar ook met een omschrijving
- jakobmarin
Die kunnen onder Vakantie en vrij tijd: http://www.refowebsite.nl/mw/index.php/ ... vrije_tijdjakobmarin schreef:chr. vakantiesites, campings, plaatsen, aanraders?